تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 18:13
160 بازدید
کد خبر : 188329

نتایج اولیه آزمون استخدامی استانداری آذربایجان شرقی، فردا اعلام می‌شود

نتایج اولیه آزمون استخدامی استانداری آذربایجان شرقی، فردا اعلام می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی گفت: اسامی داوطلبان مجاز در هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی که دستگاه انتخابی آنان استانداری بوده، روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن در پرتال استانداری آذربایجان شرقی به نشانیwww.ostan-as.ir/azmoon قرار خواهد گرفت. محمد حسن‌زاده با اعلام این خبر، افزود: با توجه به وضعیت و روند بیماری کرونا

نتایج اولیه آزمون استخدامی استانداری آذربایجان شرقی، فردا اعلام می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی گفت: اسامی داوطلبان مجاز در هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی که دستگاه انتخابی آنان استانداری بوده، روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن در پرتال استانداری آذربایجان شرقی به نشانیwww.ostan-as.ir/azmoon قرار خواهد گرفت.

محمد حسن‌زاده با اعلام این خبر، افزود: با توجه به وضعیت و روند بیماری کرونا در استان و در راستای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، پذیرفته‌شدگان اعلامی از روز شنبه ۲۵ بهمن تا چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه براساس جدول زمان‌بندی و تاریخ و ساعت مشخص شده در پرتال استانداری آذربایجان شرقی، برای ارائه مدارک لازم به آدرس تبریز، میدان دانشسرا، استانداری آذربایجان شرقی مراجعه کنند.

وی گفت: در این بخش از فرآیند، ضمن اطلاع‌رسانی به مجموعه مشمول و ذینفعان، کلیه مدارک براساس مندرجات آگهی از داوطلبان دریافت خواهد شد و اعتبارسنجی مدارک بر اساس مصادیق مورد اذعان و قوانین و مقررات صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: نتایج بررسی مدارک به منظور اعلام چند برابر ظرفیت جهت مصاحبه در سایت سازمان سنجش درج و ثبت خواهد شد.

مدیرکل اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: استانداری آذربایجان شرقی دارای ۴۱ سهمیه استخدامی بود که ۱۱۰ نفر از طرف سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان نفرات مجاز مرحله اول معرفی شده‌اند.

وی افزود: محل رسمی درج آگهی‌ها جهت اطلاع‌رسانی، پرتال استانداری خواهد بود و کلیه داوطلبان به منظور آگاهی از ادامه روند و اطلاعیه‌ها، حتماً به صورت مستمر به این پرتال مراجعه کنند؛ در غیر این صورت، مسئولیت عدم پیگیری بر عهده داوطلبان خواهد بود و بدیهی است عدم مراجعه در موعد مقرر به مفهوم انصراف قطعی داوطلبان از ادامه فرایند استخدام است.

وی اضافه کرد: گام اول شامل چهار اقدام اصلی اطلاع‌رسانی، اخذ مدارک، اعتبارسنجی و ثبت اقدامات در سایت سازمان سنجش می باشد که بعد از اعلام قطعی نتایج از طرف سازمان سنجش فرآیند اعلام زمان‌بندی مصاحبه آغاز خواهد شد.

حسن‌زاده، بر مطالعه دقیق آگهی‌های مندرج در پرتال استانداری تاکید و اشاره کرد: تمامی مندرجات پرتال استانداری ملاک عمل خواهد بود و لازم است داوطلبان قبل از مراجعه، مندرجات انتشاریافته را به دقت مطالعه و به منظور رعایت ‌شیوه‌نامه‌های بهداشتی، از مراجعه چندباره و خارج از برنامه زمان‌بندی اعلام شده در پرتال استانداری آذربایجان شرقی پرهیز کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها