تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 18:38
173 بازدید
کد خبر : 189736

نخستین جشنواره «رویش» دانشگاه هنر برگزار می شود

نخستین جشنواره «رویش» دانشگاه هنر برگزار می شود

نخستین جشنواره رویش دانشگاه هنر ـ ویژه دستاوردهایی فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه هنر، در راستای هماهنگی با نهمین جشنواره رویش ملی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این رویداد با انگیزه معرفی دستاوردها و توانمندی‌های فرهنگی و هنری فردی و گروهی و توانمندی ‌های دانشجویان و نیز نوعی

نخستین جشنواره «رویش» دانشگاه هنر برگزار می شود

نخستین جشنواره رویش دانشگاه هنر ـ ویژه دستاوردهایی فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه هنر، در راستای هماهنگی با نهمین جشنواره رویش ملی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این رویداد با انگیزه معرفی دستاوردها و توانمندی‌های فرهنگی و هنری فردی و گروهی و توانمندی ‌های دانشجویان و نیز نوعی ارزیابی فعالیت های فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه هنر برگزار می شود.

به دلیل شیوع بیماری کرونا و حضور کم رنگ تر دانشجویان در محیط دانشگاه، برگزاری این  رویداد در سطح دانشگاهی و نیز خروجی آن در سطح ملی می تواند موجب تقویت پیوند دانشجویان با دانشگاه و ایجاد نشاط و شادابی در بین آنها شود.

نخستین جشنواره رویش دانشگاه هنر به دبیری فائزه طاهری، از ۱۲ بهمن ۹۹ آغاز و تا هفتم اسفند ماه  سال جاری میزبان علاقه مندان است. همچنین داوری آثار توسط استادان منتخب دانشگاه انجام می شود.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از فراخوان جشنواره و فرم ثبت نام و  شرکت در جشنواره به لینک https://negarestan.art.ac.ir/NewsDetails/۱۰۲۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها