تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 16:54
173 بازدید
کد خبر : 191158

نخستین کمپ ترک اعتیاد بانوان در ایلام افتتاح شد

نخستین کمپ ترک اعتیاد بانوان در ایلام افتتاح شد

ایسنا/ایلام مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: این مرکز شانزدهمین مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد استان است که با هدف بهبود مصرف کنندگان مواد مخدر ایجاد و راه اندازی شده است. «زهرا همتی» در این مراسم ، اظهار کرد:  فعالیت کمپ های ترک اعتیاد را یکی از روش های درمانی موفق در بهبود افراد مصرف کننده مواد

نخستین کمپ ترک اعتیاد بانوان در ایلام افتتاح شد

ایسنا/ایلام مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: این مرکز شانزدهمین مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد استان است که با هدف بهبود مصرف کنندگان مواد مخدر ایجاد و راه اندازی شده است.

«زهرا همتی» در این مراسم ، اظهار کرد:  فعالیت کمپ های ترک اعتیاد را یکی از روش های درمانی موفق در بهبود افراد مصرف کننده مواد مخدر عنوان کرد و افزود: امسال در مجموع ۷۶۸ نفر در این مراکز پذیرش شده که کاهش این رقم نسبت به پارسال به علت تعطیلی دوره ای این مراکز در دوران شیوع ویروس کرونا بوده است.

«محمد امین ایمانی» معاون دادستان ایلام، نیز  در این مراسم تاسیس کمپ ترک اعتیاد بانوان را یکی از ضرورت های استان عنوان کرد و گفت: این مرکز نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد به دنبال خواهد داشت و امیدواریم با ایجاد این مرکز نیاز استان برای درمان زنان مصرف کننده مواد مخدر فراهم شود.

«زینب شیرخانی» ، مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری ایلام نیز در این آیین با تقدیر از تلاش های مجموعه بهزیستی برای راه اندازی این مرکز از همه دستگاه های مربوطه خواست همکاری لازم برای حمایت از این مرکز داشته باشند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها