تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 10:45
169 بازدید
کد خبر : 184787

نخست وزیر ایرلند: حزب شین فین هرگز منتقد روسیه نبوده است

نخست وزیر ایرلند: حزب شین فین هرگز منتقد روسیه نبوده است

نخست وزیر ایرلند اخیرا حزب اپوزیسیون کشور را به خاطر “بی اعتنایی واضح در انتقاد از روسیه” محکوم کرده است. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مایکل مارتین، نخست وزیر ایرلند گفته که حزب “شین فین” رویکردی بسیار مخرب و مخالف دارد و بسیاری از سیاستگذاری‌هایشان هم به جایی نرسیده است. به نوشته

نخست وزیر ایرلند: حزب شین فین هرگز منتقد روسیه نبوده است

نخست وزیر ایرلند اخیرا حزب اپوزیسیون کشور را به خاطر “بی اعتنایی واضح در انتقاد از روسیه” محکوم کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مایکل مارتین، نخست وزیر ایرلند گفته که حزب “شین فین” رویکردی بسیار مخرب و مخالف دارد و بسیاری از سیاستگذاری‌هایشان هم به جایی نرسیده است.

به نوشته روزنامه آیریش تایمز، نخست وزیر ایرلند همچنین گفته که سیاستگذاری‌های بین‌المللی و اروپایی حزب شین فین باعث نگرانی‌اش شده و او این حزب را “ضد اروپایی” می‌داند.

نخست وزیر ایرلند ادامه داد: من گرفتار بحث‌هایی در پارلمان شدم که به شورای اروپایی کشید مثلا آنها به طور قاطع درباره حضور گسترده نظامی روسیه در مرزهای اوکراین ساکت بودند. متوجه شدم که این مساله غیر عادی است. من این مساله را در سال‌های گذشته متذکر شده بودم اما شین فین هرگز روسیه را مورد انتقاد قرار نمی‌دهد و همیشه ساکت است.

وی همچنین شین فین را به داشتن رویکرد مخالف بسیار مخرب و قاطعی متهم کرد و افزود: اگر بخواهیم شفاف صحبت کنیم باید بگوییم که این حزب وعده‌هایی می‌دهد که هرگز به سرانجام نمی‌رسد.

اگرچه بسیاری از مقام‌های غربی و رسانه‌ها بارها مدعی شده‌اند که روسیه نیروهایش را در نزدیکی مرزهای اوکراین مستقر کرده‌اند، اما دبیر شورای امنیت و دفاع ملی این کشور ماه گذشته میلادی گفته بود که هیچ خطری از بابت آنچه در مرز اتفاق می‌افتد، برای اوکراین وجود ندارد.

وی تاکید کرده بود: اگر شما درباره نوعی از حضور گسترده که در رسانه‌های خارجی به آن اشاره شده، صحبت می‌کنید ما خطری احساس نمی‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها