تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:22
161 بازدید
کد خبر : 191371

نمی توان بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید داشت اما از اصناف پشتیبانی نکرد

نمی توان بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید داشت اما از اصناف پشتیبانی نکرد

ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از اصناف و واحدهای اقتصادی تاکید کرد و افزود: نمی‌توان یک جانبه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کنیم اما حمایت و پشتیبانی که قول دادیم عملیاتی نشود. “محمدرضا پورابراهیمی” ظهر امروز ۱۹ بهمن‌ماه در جلسه بررسی نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی در استان

نمی توان بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید داشت اما از اصناف پشتیبانی نکرد

ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از اصناف و واحدهای اقتصادی تاکید کرد و افزود: نمی‌توان یک جانبه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کنیم اما حمایت و پشتیبانی که قول دادیم عملیاتی نشود.

“محمدرضا پورابراهیمی” ظهر امروز ۱۹ بهمن‌ماه در جلسه بررسی نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی در استان کرمان گفت: اگر در مقابله با کرونا مقداری باکم توجهی روبه رو شویم دوباره شاهد مرگ و میر زیاد در کشور خواهیم بود و هزینه زیادی به دنبال دارد لذا تا رسیدن به نقطه ایمن، باید این طرح به صورت جدی اجرا شود.

وی با اشاره به محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها اظهار کرد: برای اجرای این طرح در کشور هزینه‌های داشته‌ایم‌، هرچند بسیج، سپاه و … بدون دریافت هزینه در این طرح مشارکت دارند و یک میلیارد یورو اعتبار مدیریت کرونا با درخواست دولت و تایید مقام معظم رهبری در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از اصناف و واحدهای اقتصادی تاکید کرد و افزود: نمی‌توان یک جانبه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کنیم اما حمایت و پشتیبانی که قول دادیم عملیاتی نشود.

پورابراهیمی بیان کرد: برای واکسیناسیون در مجلس شورای اسلامی چند دیدگاه وجود دارد و برخی می‌گویند که واکسن نمی‌زنند به طوری که یکی از نمایندگان مجلس به صورت رسمی اعلام کرد که نه خودم و نه خانوادم واکسن نمی‌زنیم لذا باید فضای ذهنی مردم تبیین شود.

وی با طرح این سوال که آیا در طرح شهید سلیمانی موضوع واکسیناسیون را اجرا می‌کنند یا خیر؟ ادامه داد: اینکه به صورت کامل و جامع بخواهند در کشور واکسیناسیون اجرا کنند یک سال به طول می‌انجامد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها