تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 10:02
172 بازدید
کد خبر : 186466

نیروی انتظامی ستون استوار امنیت در کشور است

نیروی انتظامی ستون استوار امنیت در کشور است

ایسنا/مرکزی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: نیروی انتظامی ستون استوار اصلی امنیت در کشور است. سردار سرتیپ دوم حسن مفخمی شهرستانی شامگاه یکشنبه ۱۲ دیماه در یادواره شهدای فرماندهی انتظامی استان مرکزی که در سالن اجتماعات حوزه علمیه حضرت فاطمه زهرا (س) ساوه برگزار شد، اظهار کرد: پایبندی حاج قاسم سلیمانی به عهدی که با

 نیروی انتظامی ستون استوار امنیت در کشور است

ایسنا/مرکزی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: نیروی انتظامی ستون استوار اصلی امنیت در کشور است.

سردار سرتیپ دوم حسن مفخمی شهرستانی شامگاه یکشنبه ۱۲ دیماه در یادواره شهدای فرماندهی انتظامی استان مرکزی که در سالن اجتماعات حوزه علمیه حضرت فاطمه زهرا (س) ساوه برگزار شد، اظهار کرد: پایبندی حاج قاسم سلیمانی به عهدی که با خدا بسته بود و ولایتمداری آن سردار دلها تحسین ملت را در تشییع پیکر مطهرش برانگیخت.

افزود: اخلاص ویژگی مهم سردار شهید سلیمانی بود و کار را برای رضای خدا انجام می داد و از دیده شدن فرار می کرد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا گفت: نیروی انتظامی ستون استوار اصلی امنیت در کشور است و امروز پلیس برای برقراری امنیت عمومی تا پای جان ایستاده است و تقدیم شهدای ناجا دلیلی بر این ادعاست.

سردار مفخمی بیان کرد: پلیس مقتدر در برخورد با هنجارشکنان با اقتدار و در برخورد با مردم با عطوفت و رأفت رفتار می کند و اگر در گذشته گفته میشد که مامور هستیم و معذور امروز می گوییم که خادم هستیم و مسئول و تا پای جان در کنار مردم خواهیم ماند تا امنیت پایدار برقرار باشد.

در این آیین معنوی که با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران سردار فرماندهی انتظامی استان مرکزی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان استانی و شهرستانی و مردم ساوه برگزار شد پیکر مطهر یک شهید گمنام بر روی دستان شرکت کنندگان در یادواره، تشییع شد.

استان مرکزی ۲۱۵ شهید والامقام از نیروی انتظامی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که ۲۸ شهید آن متعلق به شهرستان ساوه است.

در این مراسم از خانواده معظم شهدای ناجا با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

 نیروی انتظامی ستون استوار امنیت در کشور است

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها