تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:55
211 بازدید
کد خبر : 188174

همه ملت ایران در تثبیت انقلاب اسلامی نقش دارند

همه ملت ایران در تثبیت انقلاب اسلامی نقش دارند

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که همه مردم ایران سهامدار تثبیت انقلاب هستند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در پایان دادن به فتنه در ۹ دی ۸۸ نیز نقش داشتند و هوشمندی ملت ایران بود که در آن روز ثابت کردند کربلا دوباره تکرار نمی شود و مردم به جای خواص

همه ملت ایران در تثبیت انقلاب اسلامی نقش دارند

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که همه مردم ایران سهامدار تثبیت انقلاب هستند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در پایان دادن به فتنه در ۹ دی ۸۸ نیز نقش داشتند و هوشمندی ملت ایران بود که در آن روز ثابت کردند کربلا دوباره تکرار نمی شود و مردم به جای خواص با امام خویش ارتباط می‌گیرند.

سردار “حسین معروفی” شامگاه ۲۰ بهمن‌ماه در اجتماع بزرگ مجازی ویژه دهه مبارک فجر در استان کرمان با محوریت تشریح ابعاد رسانه‌ای انقلاب اسلامی و نقش رسانه‌ها در پیروزی و دفاع از انقلاب اظهار کرد: دشمنان ملت ایران و انقلاب اسلامی در بدو پیروزی انقلاب همه توان خود را برای نابود کردن این انقلاب به کار بردند.

وی افزود: دشمنان به دنبال سرنگونی نظام ما بودند اما امروز انقلاب اسلامی با شجاعت، نشاط و با اراده طی طریق می‌کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: باید بپذیریم که نمی‌شود ادعای پیروزی داشته باشیم اما امام خویش را پیروی نکنیم لذا باید زندگی ائمه معصومین علیهم السلام را مطالعه کنیم.

وی با یادآوری تاریخ اسلام اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری خردمند این نظام ما دارای قابلیت‌های بزرگ برای ملت و انقلاب اسلامی هستیم و صدها مورد از عظمت این انقلاب اسلامی را می‌توان اشاره کرد.

معروفی به خروجی‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی فقط شیعه یا اهل تسنن یا یک قوم نقش ندارد بلکه همه اقوام، مذاهب و همه گروه‌های سیاسی نقش دارند و همچنین در ۲۰ ماهه جنگ خونینی که دشمن در آن به دنبال تجزیه ایران بود و در ۸ سال دفاع مقدس نقش مردم در تثبیت انقلاب اسلامی هوشمندانه است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که همه مردم ایران سهامدار تثبیت انقلاب هستند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در پایان دادن به فتنه در ۹ دی ۸۸ نیز نقش داشتند و هوشمندی ملت ایران بود که در آن روز ثابت کردند کربلا دوباره تکرار نمی شود و مردم به جای خواص با امام خویش ارتباط می‌گیرند.

وی با بیان اینکه همه به حاج قاسم سلیمانی عشق می‌ورزند، تصریح کرد: زمانی که دشمنان تصمیم به حذف و ترور این بزرگوار گرفتند بر این باور بودند که دیگر کسی دغدغه این شهید بزرگوار را ندارد ولی با ناباوری مشاهده کردند که حدود ۲۵ میلیون نفر در تشییع سردار شهید حاج قاسم شرکت کردند و این نشان دهنده هوشمندی ملت ایران است.

معروفی بیان کرد: ملت بزرگ ما ثابت کردند که هرکجا اعتقادات و منافع آنها در خطر باشد همه در یک جبهه قرار می‌گیرند و از میهن خود دفاع می‌کنند و دشمنان می‌دانند که با ۸۰ میلیون هوشمند مواجه هستند و این یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی کشور در این ۴۲ سال عمر انقلاب، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای ما ساخت واکسن با وجود همه تحریم‌ها بود و همچنین در حوزه نانو و هسته‌ای ما در دنیا حرف برای گفتن داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: ما در اکثر حوزه‌های علمی صاحب نام هستیم بنابراین هر ایرانی یک بمب هسته‌ای در برابر کفر است و اینکه چند کشور با ما پشت میز مذاکره می‌نشینند نشان دهنده بزرگی ملت ما است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه دفاعی جزو کشورهای تراز اول منطقه هستیم، عنوان کرد: ما در حوزه هسته‌ای و فضایی پیشرفت‌های زیادی کرده‌ایم.

معروفی از علل مشکلات اقتصادی و … سخن به میان آورد و اظهار کرد: برخی‌ در داخل کشور توان خود را خرج منافع غرب می‌کنند به جای آنکه خرج منافع ملی کنند.

وی افزود: در ایران ارتش بزرگ و سپاه را برای حفظ امنیت ملت و کشور داریم و این دو نیروی مسلح به روز هستند و کوچکترین اصطکاکی در آنها وجود ندارد.

معروفی با اشاره به اینکه قابلیت‌های اسلامی بسیار زیاد است، تصریح کرد: اگر فقط دستاوردهای انقلاب اسلامی ما ولایت فقیه باشد ما برد کردیم و اگر ولایت فقیه نبود وضعیت ما بدتر از برخی از کشورهای منطقه بود و ولایت فقیه ستون خیمه است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مورد صحبت‌های دشمنان درباره مقام معظم رهبری بیان کرد: دشمن درباره مقام معظم رهبری می گوید با یک ابر حریف طرف هستیم، شحصیتی که تیزبین است و به موقع و با درایت و با علم به ملت تبیین می‌کند و ملت ایران از او تبعیت می‌کند. بعد همین دشمن همه کاستی‌ها را به گردن رهبری می‌اندازد تا بتواند اقتدار انقلاب را به هم بزند.

وی در ادامه با یادآوری عملیات والفجر ۸ گفت: عملیات کاملا سری و حفاظت شده و دقیق بود و سه ماه ما فقط روی جزر و مد آب الوند کار کردیم و بیش از ۸۰۰ نفر برای شناسایی از الوند عبور کردند و آموزش‌های سنگین داشتیم و سه ماه مرخصی ممنوع بود.

معروفی توکل و توسل رزمندگان در عملیات والفجر ۸ را بی‌نظیر دانست و بیان کرد: در این عملیات عنایت الهی کاملا مشهود بود و بیش از ۷۰ روز این عملیات طول کشید و دشمن دست به بمباران شیمیایی زد و نقش سردار حاج قاسم سلیمانی در پیروزی عملیات والفجر ۸ را نمی‌توان نادیده گرفت.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها