تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 17:50
219 بازدید
کد خبر : 184582

ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی باید در نظام تربیتی دانشگاهیان الگو قرار گیرد

ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی باید در نظام تربیتی دانشگاهیان الگو قرار گیرد

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای، در جمع اساتید بسیجی استان کرمان از شهید سلیمانی به عنوان الگویی مناسب جهت ارائه به اساتید و دانشجویان یاد کرد. دکتر ابراهیم صالحی عمران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابعاد مختلف شخصیتی عقلانی و اجتماعی ایشان را بسیار فوق‌العاده توصیف کرد و گفت:

ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی باید در نظام تربیتی دانشگاهیان الگو قرار گیرد

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای، در جمع اساتید بسیجی استان کرمان از شهید سلیمانی به عنوان الگویی مناسب جهت ارائه به اساتید و دانشجویان یاد کرد.

دکتر ابراهیم صالحی عمران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابعاد مختلف شخصیتی عقلانی و اجتماعی ایشان را بسیار فوق‌العاده توصیف کرد و گفت: شهید سلیمانی در عین اینکه فردی نظامی بود، از لحاظ عاطفی در سطح بسیار بالا و نماینده یک فرد تربیت یافته مکتب اسلام بود.

وی، سردار سلیمانی را الگوی بسیار مناسبی در محیط دانشگاه معرفی و عنوان کرد: مهم‌ترین عامل پیشرفت و تعالی یک جامعه منابع انسانی آن جامعه است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از بعد دانشی و فنی، شهید بزرگوار را یک ثروت و سرمایه انسانی دانست و گفت: تکنیک‌های دانشی و فنی شهید قاسم سلیمانی در طول هشت سال جنگ تحمیلی و سال‌های مبارزه با داعش بسیار مؤثر بود.

وی به خصوصیات انسانی، اجتماعی و اخلاقی شهید سلیمانی به عنوان سرمایه و ثروت انسانی ایشان یاد کرد و افزود: رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای فقط تربیت تکنیکال نیست؛ در کنار این رسالت، الگوسازی، شخصیت‌سازی و توجه فوق‌العاده به آن برای دانشگاه بسیار مهم است و از این شخصیت بسیار برجسته می‌توانیم به عنوان یک الگو در دانشگاه بهره‌مند شویم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، جلسه‌ای با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور،جعفری کرمانی پور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان، اساتید بسیجی این استان برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها