تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:44
173 بازدید
کد خبر : 191539

پاسخگویی قائم مقام دادگستری استان تهران با حضور در غرفه دیدارهای مردمی

پاسخگویی قائم مقام دادگستری استان تهران با حضور در غرفه دیدارهای مردمی

قائم مقام دادگستری استان تهران در غرفه دیدارهای مردمی مسئولان قضایی دادگستری استان تهران حضور یافت و به سوالات و مشکلات حقوقی مراجعان پاسخ داد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، مسعود ستایشی قائم مقام دادگستری استان تهران با حضور در غرفه دیدارهای مردمی مسئولان قضایی دادگستری

پاسخگویی قائم مقام دادگستری استان تهران با حضور در غرفه دیدارهای مردمی

قائم مقام دادگستری استان تهران در غرفه دیدارهای مردمی مسئولان قضایی دادگستری استان تهران حضور یافت و به سوالات و مشکلات حقوقی مراجعان پاسخ داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، مسعود ستایشی قائم مقام دادگستری استان تهران با حضور در غرفه دیدارهای مردمی مسئولان قضایی دادگستری استان تهران که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شده بود، به سئوالات مراجعه کنندگان پاسخ گفت و مشکلات آن‌ها را بررسی کرد.

وی در حاشیه دیدار و پاسخگویی حضوری به مراجعان گفت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به آن‌ها از مهم‌ترین وظایف ماست.

ستایشی ضمن استماع مسائل و موضوعات مطرح شده توسط مراجعین، در جهت رفع مشکلات آن‌ها دستورات لازم را صادر و در خصوص برخی موضوعات مرتبط با حوزه‌های قضایی در سطح استان تهران، به صورت تلفنی نسبت به پیگیری مشکلات مردم اقدام و مسائل را بررسی کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها