تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:45
157 بازدید
کد خبر : 191553

پرداخت ۲ میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان تسهیلات کرونا به شاغلان حوزه ورزش

پرداخت ۲ میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان تسهیلات کرونا به شاغلان حوزه ورزش

ایسنا/ایلام معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ۲ میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان تسهیلات کرونا به ۳۱۴ نفر از شاعلین حوزه ورزش استان در باشگاه ها پرداخت شده است. «نصرت الله کریمی» در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه ، در حال حاضر بالغ بر ۳۵ هزار ورزشکار سازمان یافته

پرداخت ۲ میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان تسهیلات کرونا به شاغلان حوزه ورزش

ایسنا/ایلام معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ۲ میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان تسهیلات کرونا به ۳۱۴ نفر از شاعلین حوزه ورزش استان در باشگاه ها پرداخت شده است.

«نصرت الله کریمی» در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه ، در حال حاضر بالغ بر ۳۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح استان در ۴۴ رشته ورزشی فعالیت می‌کنند، اظهارکرد: ۳۱۱ هیئت ورزشی در سطح استان ایلام فعال است.

وی با بیان اینکه تا کنون برای ۴۱۵ باشگاه ورزشی خصوصی در سطح استان مجوز صادر شده است، گفت: در بحث نظارت بر باشگاه های ورزشی در ایام کرونا کمیته‌ای با عنوان نظارت بر مصوبات احرایی استانی و کشوری ستاد مبارزه با کرونا، نظارت های لازم در طول یک سال گذشته انجام شد و در طول روز گزارش های لازم نظارتی برای همراهی با ستاد استانی مبارزه با کرونا و حفظ سلامتی مردم به ستاد مبارزه با کرونا ارائه شد.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: در دو مرحله تسهیلاتی که دولت تعیین کرده بود در اختیار باشگاه های ورزشی که در ایام کرونا با مشکلات اقتصادی مواجه شده بودند در نظر در گرفته شده است، قرار گرفت.

کریمی تصریح  کرد: در هر دو مرحله در مجموع تاکنون ۹۳۷ پرونده ثبت نامی با عنوان اشتغال در باشگاه های ورزشی تشکیل شده است که از این میزان در مرحله اول ۴۱۸مورد تا کنون برای دریافت تسهیلات بانکی برای دریافت تسهلاتی  معادل ۶ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان معرفی شده است که از این میزان تسهیلاتی ابلاغی، ۲ میلیارد و  ۶۵۳ میلیون تومان به   ۳۱۴ نفر پرداخت شده است.

معاون ورزش ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: در مرحله دوم نیز ۲۶۰باشگاه ثبت نام کردند که ارائه تسهیلات به این باشگاه ها  با هماهنگی های لازم با وزارت تعاون، کار، رفاه اجتماعی در حال انجام است.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام یکی از مشکلات اساسی حوزه ورزش استان را عدم مشارکت بخش خصوصی در حوزه ورزش دانست و تصریح کرد:از آنجا که اعتبارات دولتی محدود است،  دو کار  مهم در دستور کار قرار گرفت اول اینکه اعتبارات اختصاصی از وزارت هر چه بیشتر افزایش داده شود که با رایزنی های انجام شده، این اعتبارات نسبت به سال گذشته حدود دو برابر شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: مشارکت بخش خصوصی که مشکل ورزش استان است از طریق شورای ورزش استان به ریاست استاندار ایلام  پیگیری شد و مقرر شد که  از کمک های شرکت های فعال در استان از جمله پالایشگاه گاز و پتروشیمی در حوزه ورزش استان استفاده شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها