تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 16:57
52 بازدید
کد خبر : 186792

پرداخت ۳۳۷ مورد وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تایباد

پرداخت ۳۳۷ مورد وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تایباد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیته امداد شهرستان تایباد گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه تعداد ۳۳۷ فقره وام قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان تحت پوشش و اقشار نیازمند این مرکز پرداخت شده است. غلامرضا التفاتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد وام کارگشایی در قالب‌های تحصیلی، درمانی، تعمیرات مسکن، ساخت حمام و سرویس بهداشتی

پرداخت ۳۳۷  مورد وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تایباد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیته امداد شهرستان تایباد گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه تعداد ۳۳۷ فقره وام قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان تحت پوشش و اقشار نیازمند این مرکز پرداخت شده است.

غلامرضا التفاتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد وام کارگشایی در قالب‌های تحصیلی، درمانی، تعمیرات مسکن، ساخت حمام و سرویس بهداشتی به مددجویان تحت پوشش و اقشار نیازمند در این شهرستان پرداخت شده است.

وی مبلغ وام پرداختی کارگشایی را بین پنج تا ده میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: این مبلغ وام پرداختی کارگشایی به ۳۳۷ نفر افراد تحت پوشش و نیازمند ۱۹ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال  می‌باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱۳ درصد رشد داشته است.

التفاتی بیان کرد: یکی دیگر از خدمات این نهاد حل مشکل مستاجرین تحت پوشش با پردخت وام ودیعه مسکن می‌باشد، در همین مدت تعداد ۱۶ فقره وام ودیعه مسکن به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال به مستاجرین تحت پوشش پرداخت شده است.

وی در ادامه توضیح داد: از ابتدای امسال تا کنون به تعداد ۸۰ خانوار از مستاجرین تحت پوشش مبلغ ۶ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال  اجاره پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تایباد مطرح کرد: در حال حاضر این نهاد حمایتی به ۴۸۶۰ خانوار با جمعیتی بیش از  ۹۱۴۷ نفر خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها