تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 16:43
165 بازدید
کد خبر : 186665

پروژه‌های عمرانی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) افتتاح شد

پروژه‌های عمرانی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) افتتاح شد

ایسنا/گیلان همزمان با سفر امیر دریادار خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش به رشت چند طرح درمانی و فرهنگی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت افتتاح و کلنگ احداث ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر نیروی دریایی در این مرکز به زمین زده شد. امروز همزمان با سفر یکروزه امیر دریادار خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش به رشت بخش سی

پروژه‌های عمرانی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) افتتاح شد

ایسنا/گیلان همزمان با سفر امیر دریادار خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش به رشت چند طرح درمانی و فرهنگی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت افتتاح و کلنگ احداث ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر نیروی دریایی در این مرکز به زمین زده شد.

امروز همزمان با سفر یکروزه امیر دریادار خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش به رشت بخش سی تی اسکن، رادیولوژی، سونوگرافی و تراکم استخوان بیمارستان ولیعصر مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) افتتاح شد.

امیر دریادار خانزادی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان امسال دو بیمارستان جدید نیروی دریایی نیز در جنوب کشور افتتاح خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین به تشریح ارتباط توسعه خدمات بهداشتی، درمانی با ارتقاء توان رزمی  نیروی دریایی پرداخت و تصریح کرد: این مهم همگام تا ارتقای تجهیزات فنی و رزمی در مناطق مختلف شمال، جنوب و مرکز کشور در دستورکار قرار دارد.

در ادامه دکتر سعیدی‌نیا، رئیس بیمارستان ولیعصر مرکز تخصص‌های دریایی رشت گفت: این بخش جدید، ۳۰۰ متر مربع زیربنا دارد و برای احداث آن ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: بخش سی تی اسکن و سونوگرافی این بیمارستان به دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس، رادیولوژی دیجیتال، سیستم سنجش تراکم استخوان و سونوگرافی داپلر مجهز است و روزانه می‌تواند به حدود ۲۰۰ بیمار خدمات تشخیصی، درمانی ارائه کند.

به گزارش ایسنا، در ادامه افتتاح پروژه‌های عمرانی این فرماندهی ساختمان جدید آتش‌نشانی و همچنین سالن اجتماعات و سینمایی عقیدتی سیاسی  نیز با حضور امیر دریادار خانزادی امروز به بهره برداری رسید. این سالن سینمایی با ۵۰۰ متر مربع زیربنا، یکصد صندلی دارد؛ مرمت و بازسازی این مرکز فرهنگی، سینمایی از بهمن ماه ۹۸ آغاز شد و برای ترمیم آن ۲ میلیارد ریال هزینه شده است. همچنین کلنگ احداث ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت نیز با حضور فرمانده نیروی دریایی در رشت به زمین زده شد. قرار است این بیمارستان جدید در زمینی به وسعت ۳ هکتار، با ۱۷ هزار متر مربع زیر بنا در شش طبقه و حداکثر تا پنج سال ساخته شود و برای ساخت آن حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

یادآوری می‌شود؛ حجت‌الاسلام مظفری‌نژاد، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی و جمعی از هیئت رئیسه نیروی دریایی ارتش در این سفر فرمانده نیروی دریایی ارتش را همراهی کردند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها