تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 18:10
188 بازدید
کد خبر : 187452

پولیساریو مدعی کشتار ۳ سرباز مراکشی شد

پولیساریو مدعی کشتار ۳ سرباز مراکشی شد

جبهه پولیساریو مدعی شد سه سرباز مراکشی را در نزدیکی صحرای غربی از پای درآورده است. به گزارش ایسنا، به نقل از ارم نیوز، جبهه پولیساریو مدعی شد در حملات نیروهایش در منطقه ارتفاعات ورکزیز در نزدیکی صحرای غربی، سه سرباز مراکشی را از پای درآورده است. از زمانی که پولیساریو در اواسط نوامبر آتش‌بس

پولیساریو مدعی کشتار ۳ سرباز مراکشی شد

جبهه پولیساریو مدعی شد سه سرباز مراکشی را در نزدیکی صحرای غربی از پای درآورده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از ارم نیوز، جبهه پولیساریو مدعی شد در حملات نیروهایش در منطقه ارتفاعات ورکزیز در نزدیکی صحرای غربی، سه سرباز مراکشی را از پای درآورده است.

از زمانی که پولیساریو در اواسط نوامبر آتش‌بس را نقض کرد، اولین بار است که این جبهه اعلام می‌کند تلفات انسانی را در خاک مراکش به ارتش این کشور وارد کرده است.

پس از آنکه خبرگزاری وابسته به پولیساریو از حمله مستقیم نیروهای این جبهه به دفتر نگهبانی ارتش مراکش در منطقه ارتفاعات ورکزیز در عمق خاک مراکش خبر داد، هنوز مراکش واکنش رسمی به این ادعا نداشته است.

این خبرگزاری با انتشار بیانیه‌ای بدون اشاره به اینکه آیا پولیساریو در این حمله خساراتی را متحمل شده یا نه، مدعی شد: نیروهای ما توانستند کنترل کامل منطقه هدف را به دست گرفته و آن را کاملا ویران کنند.

این منبع خبری مدعی شد، در این حمله سه تن از سربازان ارتش مراکش از جمله یک درجه‌دار که فرمانده مرکز نگهبانی بود کشته و سلاح‌ها و مدارک آنها مصادره شدند.

همچنین در ادامه این بیانیه بدون اشاره به جزئیات، از عملیات مشابهی درمنطقه تویزکی در شرق مراکش و در نزدیکی مرزهای الجزایر صحبت شد.

هنوز هیچ منبع مستقلی این اطلاعات را تایید نکرده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها