تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 17:45
171 بازدید
کد خبر : 187290

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و استاندار به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و استاندار به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و استاندار استان پیام تبریک مشترکی به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب صادر کردند. به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری به این شرح است: بسم الله

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و استاندار به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و استاندار استان پیام تبریک مشترکی به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب صادر کردند.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آغاز چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی و یوم‌الله ۲۲بهمن بر امت اسلامی ایران و بر غیور مردان و شیرزنان و جوانان بصیر و رشید استان گرامی باد.

۴۲ سال پرچم اسلام عزیز بر فراز ایران همیشه بالنده آن‌چنان اهتزاز داشته که نه تنها جهان اسلام، بلکه جهان بشری را خیره خود و محو تماشای کبریایی و عظمت آفرینی خلاق متعال کرده است، انقلابی که در این مقطع از تاریخ بشری به اراده حق تعالی شکل گرفت تا جانی تازه به اسلام عزیز بخشیده و نگاه جهانیان به حقیقت اسلام را بازسازی کند.

انقلابی که نشان داد آنچه ظهور ولی حق را محقق می‌کند اراده به هم پیوسته و دل‌های مؤمن است نه سلاح‌های هسته‌ای و امثال آن، نشان داد دست خالی و مشت گره کرده و اراده است که بر همه سلاح‌های جهانی غلبه داشته و می‌تواند عدل‌گستر جهان باشد و نشان داد که در برابر همه فتنه‌ها و توطئه‌ها و تحریم‌ها و تهدیدها می‌توان ایستاد و می‌توان با اتکاء به ذات لایزال الهی و با اتکاء به داده‌های او و توان و امداد درونی راه‌های بسته را گشود و با صعود چهل ساله به قله‌ها رسید، نشان داد که می‌توان کاخ‌های ستم و استکبار را با هر توان و قدرتی که داشته باشند به وسیله کوخ نشینان مؤمن و مصمّم در هم کوبید.

راه طی شده طی ۴۲ سال گذشته نشان داد ولایتی که خدای تبارک و تعالی بشر را به آن فرا خوانده سازنده‌ترین راه برای اصلاح جوامع بشری است و وحدت امت و امام است که به برکات الهی انجامیده و راهگشای مشکلات جهانی است ، ان‌شاءالله دیری نپاید که شاهد آن روز باشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها