تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:07
148 بازدید
کد خبر : 187809

پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی حقانیت بر ظلم بود

پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی حقانیت بر ظلم بود

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت. در متن پیام محمدصادق معتمدیان آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۱۳۵۷، برافروزی شعله باور، ایمان و اعتقاد به پیروزی حقانیت بر ظلم بود و حفظ اقتدار و عظمت درخت به ثمر رسیده این انقلاب

پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی حقانیت بر ظلم بود

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

در متن پیام محمدصادق معتمدیان آمده است:

پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۱۳۵۷، برافروزی شعله باور، ایمان و اعتقاد به پیروزی حقانیت بر ظلم بود و حفظ اقتدار و عظمت درخت به ثمر رسیده این انقلاب در طول سالیان جهاد، دفاع و تحریم، جز در سایه زعامت رهبری عالمانه و حکیمانه و در لوای پیروی و تأسی همدلانه مردم آگاه کشور عزیز ایران میسر نبود.

اینک در چهل‌ودومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و شروع بهاری دیگر از این انقلاب، ضمن تجدید میثاق و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و شهدای والا مقام ایران اسلامی، این عید بزرگ را محضر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) خانواده‌های گرانقدر شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسؤولان و بویژه مردم غیور و شریف استان خراسان رضوی تبریک عرض می‌نمایم.

اکنون در شرایطی که کشورمان درگیر اپیدمی ویروس کووید ۱۹ و بیماری کرونا می‌باشد، ضمن آرزوی تندرستی و بهروزی برای آحاد مردم کشور از خداوند متعال توفیقات همراه با عزت، شوکت و سربلندی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها