تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 18:08
156 بازدید
کد خبر : 187436

پیکر مرحوم آیت‌الله ضیاء‌آبادی به خاک سپرده شد

پیکر مرحوم آیت‌الله ضیاء‌آبادی به خاک سپرده شد

مراسم تشییع پیکر آیت‌الله ضیاء‌آبادی یکی از مفسران برجسته قرآن کریم و از اساتید برجسته حوزه‌های علمیه برگزار و در آستان حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) به خاک سپرده شد. به گزارش ایسنا، مراسم تشییع پیکر آیت‌الله ضیاء‌آبادی امروز چهارشنبه (۲۲بهمن‌ماه) با حضور مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد حضرت علی‌بن‌الحسین (ع) دربند برگزار شد. در

پیکر مرحوم آیت‌الله ضیاء‌آبادی به خاک سپرده شد

مراسم تشییع پیکر آیت‌الله ضیاء‌آبادی یکی از مفسران برجسته قرآن کریم و از اساتید برجسته حوزه‌های علمیه برگزار و در آستان حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) به خاک سپرده شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تشییع پیکر آیت‌الله ضیاء‌آبادی امروز چهارشنبه (۲۲بهمن‌ماه) با حضور مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد حضرت علی‌بن‌الحسین (ع) دربند برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم و مدیحه‌سرایی در مدح اهل‌بیت (ع)، نماز بر پیکر این عالم فقید اقامه شد و پس از آن، پیکر آن مرحوم تا حسینیه قائمیه تجریش تشییع و سپس به حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) جهت خاکسپاری منتقل و به خاک سپرده شد.

در روز جمعه (۲۴ بهمن‌ماه) نیز از ساعت ۹ تا ۱۲ در مسجد حضرت علی‌بن‌الحسین(ع) مراسم ختمی برای این عالم جلیل‌القدر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها