تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:25
175 بازدید
کد خبر : 191396

پیگیر افزایش اعتبار مراکز منش هستیم

پیگیر افزایش اعتبار مراکز منش هستیم

ایسنا/هرمزگان مدیرکل دفتر طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان از افزایش اعتبار مراکز منش خبر داد. امیرحسین آل اسحاق، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: استان هرمزگان درزمینهٔ اجرای طرح منش نسبت به استان‌های دیگر کشور بسیار جلو است، هرچند به نسبت نیازهای این استان جای کار بسیاری دارد. وی ادامه داد: تیم‌ها و مجریان این

پیگیر افزایش اعتبار مراکز منش هستیم

ایسنا/هرمزگان مدیرکل دفتر طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان از افزایش اعتبار مراکز منش خبر داد.

امیرحسین آل اسحاق، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: استان هرمزگان درزمینهٔ اجرای طرح منش نسبت به استان‌های دیگر کشور بسیار جلو است، هرچند به نسبت نیازهای این استان جای کار بسیاری دارد.

وی ادامه داد: تیم‌ها و مجریان این طرح در استان هرمزگان پای‌کار هستند و به نسبت مراکزی که من در استان‌های دیگر دیدم هرمزگان با فاصله جلو است. برخی استان‌ها امکانات فیزیکی بیشتری نسبت به هرمزگان دارند اما خروجی چندانی را از آن‌ها شاهد نیستیم که به عشق و علاقه تیم اجرایی هرمزگان و انرژی که گذاشته است، بازمی‌گردد.

مدیرکل دفتر طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان در خصوص پیش‌نیازهای گسترش اجرای طرح منش در هرمزگان، تصریح کرد: اولین پیش‌نیاز معرفی این طرح به جوانان سطح استان برای افزایش مراجعه آنان و گسترش برخی برنامه‌ها با محوریت مرکز منش در سطح شهرستان‌ها است که استعدادهای نابی دارند. در گام بعدی می‌طلبد که جهاد دانشگاهی اعتبارات بیشتری را به این مراکز تزریق کند که در برنامه‌های آینده ما قرار گرفته و پیگیر آن هستیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها