تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:04
190 بازدید
کد خبر : 182219

چالش‌های ورود دانشجویان به صنعت بررسی می‌شود

چالش‌های ورود دانشجویان به صنعت بررسی می‌شود

انجمن علمی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه امیرکبیر، وبینار چالش های ورود دانشجویان به صنعت را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، “عدم شناخت توانایی‌های تخصصی و عمومی فرد و محیط در مقابل نیازهای واقعی  بازار کار”، “چالش انتخاب شغل مناسب با توجه به خصوصیات فردی”، “عدم انطباق خواسته ها با واقعیت‌های جامعه”، “چالش های

چالش‌های ورود دانشجویان به صنعت بررسی می‌شود

انجمن علمی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه امیرکبیر، وبینار چالش های ورود دانشجویان به صنعت را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، “عدم شناخت توانایی‌های تخصصی و عمومی فرد و محیط در مقابل نیازهای واقعی  بازار کار”، “چالش انتخاب شغل مناسب با توجه به خصوصیات فردی”، “عدم انطباق خواسته ها با واقعیت‌های جامعه”، “چالش های پیش رو در مطالعه بازار کار و فرآیندهای شناخت، معرفی، تهیه رزومه. برگزاری آزمون و مصاحبه شغلی” و “بررسی موردی نکات کلیدی برای موفقیت در هنگام انجام مصاحبه های شغلی” از جمله مباحث و مطالبی است که در این برنامه به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

این وبینار با سخنرانی  مهندس حسن میرزایی ـ مشاور سازمان های پروژه محور در استقرار سیستم های مدیریت پروژه، روز  دوشنبه  ٢٧ بهمن ماه ساعت ١٨ در بستر Adobe Connect برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات به لینک http://skill-center.ir/events/industry-winter99-chem مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها