تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 بهمن 1401 - 21:23
119 بازدید
کد خبر : 207694

چگونه مرغ مگس خوار گوگل آینده جستجو را تغییر داد

چگونه مرغ مگس خوار گوگل آینده جستجو را تغییر داد

در سپتامبر سال گذشته، زمانی که مرغ مگس خوار گوگل به طور رسمی معرفی شد، مت کاتز گفت که ۹۰ درصد از جستجوها را تحت تاثیر قرار می دهد، البته به روشی ظریف. با توجه به اینکه گوگل هر روز بیش از ۳.۵ میلیارد جستجو را انجام می دهد، این بدان معناست که مرغ مگس

در سپتامبر سال گذشته، زمانی که مرغ مگس خوار گوگل به طور رسمی معرفی شد، مت کاتز گفت که ۹۰ درصد از جستجوها را تحت تاثیر قرار می دهد، البته به روشی ظریف. با توجه به اینکه گوگل هر روز بیش از ۳.۵ میلیارد جستجو را انجام می دهد، این بدان معناست که مرغ مگس خوار گوگل بیش از ۳.۱۵ میلیارد از آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

دقیقاً یک به روز رسانی بی اهمیت نیست.

این تصویر ربطی به مرغ مگس خوار گوگل ندارد. با این حال، مرغ مگس خوار بسیار باحال هستند.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\1.png

به روز رسانی مرغ مگس خوار بلندپروازانه ترین تعدیل الگوریتم جستجوی گوگل از سال ۲۰۰۱ بود. در پست امروز، ما قصد داریم به این موضوع بپردازیم که مرغ مگس خوار چیست، برای سئو چه معنایی دارد و آینده تلاش گوگل برای تبدیل شدن به "پیشتازان فضا" چیست. کامپیوتر می تواند نگه دارد.

مرغ مگس خوار گوگل چیست؟

اگرچه از نظر فنی درست است که گوگل مرغ مگس خوار را یک به روز رسانی الگوریتم بنامیم، اما این یک نام اشتباه است. این به این دلیل است که مرغ مگس خوار اساسا یک نسخه کاملاً اصلاح شده از الگوریتم جستجوی گوگل بود، نه فقط یک پچ یا به روز رسانی جزئی.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\download.jpeg

مرغ مگس خوار گوگل و جستجوی معنایی

در قلب مرغ مگس خوار مفهوم بسیار مهم معناشناسی یا معنا نهفته است. حتی شیک ترین کامپیوترها هم هنوز خیلی احمق هستند. این به این دلیل است که اگرچه تشخیص بین دو مفهوم متفاوت و در عین حال مشابه برای انسان آسان است (بر اساس زمینه)، کامپیوترها نمی توانند این کار را انجام دهند مگر اینکه به صراحت به آنها گفته شود. کامپیوترهای احمق

جستجوی معنایی مفهوم بهبود نتایج جستجو با تمرکز بر هدف کاربر و چگونگی ارتباط موضوع جستجو با اطلاعات دیگر در معنای وسیع‌تر یا ارتباط متنی آن است. اساساً، جستجوی معنایی به جای مجموعه ای از کلمات کلیدی، بر تعیین معنای واقعی کاربر تمرکز می کند و سپس نتایج مرتبط را ارائه می دهد.

برای مثال، اگر کاربری عبارت «آب و هوا» را جستجو کند، به احتمال زیاد به دنبال پیش‌بینی برای منطقه خود است، نه توضیحی درباره علم یا تاریخچه هواشناسی.

البته، الگوریتم گوگل نمی تواند کاملاً از آنچه من می خواهم مطمئن باشد، بنابراین برای ایمن بودن، طیف وسیعی از نتایج را به من ارائه می دهد. Google یک پیش‌بینی محلی ارائه می‌کند (حتی اگر این جستجو در یک پنجره ناشناس انجام شد، اما هنوز موقعیت مکانی من را ردیابی می‌کند)، پیوندی به کانال آب‌وهوا، صفحه ویکی‌پدیا برای عبارت «آب‌وهوا» و برخی اطلاعات دیگر. با این حال، برجسته بودن داده‌های پیش‌بینی محلی در نمودار دانش، گویای اعتماد گوگل به نتایج آن است.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\images.jpeg

وب معنایی

بنابراین، اگر جستجوی معنایی تلاش برای ارائه نتایج مرتبط بر اساس هدف و زمینه کاربر است، پس وب معنایی باید همه سایت‌هایی باشد که چنین کاری را انجام می‌دهند، درست است؟ اشتباه. اگرچه از نظر نام مشابه هستند، جستجوی معنایی و وب معنایی بسیار متفاوت هستند.

وب معنایی یک چشم انداز تا حد زیادی غیرواقعی از اینترنت است که بر اساس استانداردهای رایج است. تصور کنید که هر وب سایتی دارای داده های ساختاری مانند طرح واره باشد و فناوری های جدیدی برای خواندن، بازیابی و انتشار داده ها بر اساس مدل های داده رایج توسعه داده شود. نتیجه، یک وب معنایی، اینترنت خواهد بود که در آن ماشین‌ها می‌توانند بسیاری از کارهای سنگین مرتبط با جستجو را با درک واقعی و پاسخ دادن به پرسش‌های کاربر، به جای وب نسبتاً شکسته‌ای که در حال حاضر داریم، انجام دهند.

اگرچه دامنه وب معنایی بسیار فراتر از محدوده این پست است، مقاله سر تیم-برنرز لی در ساینتیفیک امریکن اگر علاقه مند هستید، خواندنی جذاب است.

مرغ مگس خوار گوگل و نمودار دانش

هنگام تحقیق در مورد این پست، می خواستم بدانم روزانه چند جستجوی گوگل انجام می شود. قبل از معرفی مرغ مگس خوار گوگل، یک SERP حاوی پیوندهایی به صفحات متعددی به من ارائه می شد که احتمالاً می توانستم از طریق آن پاسخ را یاد بگیرم.

گوگل متوجه شد که این یک فرآیند آهسته و اغلب آزاردهنده است، حتی برای کاربرانی که نتایج مرتبط ارائه شده است. مرغ مگس خوار گوگل جستجو را سریع تر، آسان تر و شهودی تر می کند.

ببینید چگونه پاسخ سوال من به جای "کلمات کلیدی" در جستار من پررنگ است؟ دلیلش این است که مرغ مگس خوار (به درستی) فرض می کند که تمام چیزی که می خواهم یک پاسخ است، خالص و ساده. من نیازی به پیوندی به وبلاگی با ۱۰۰۰ واقعیت برتر گوگل که هیچ کس نمی داند، یا حتی یک صفحه رسمی گوگل که در مورد حجم جستجوی روزانه خود می بالد، ندارم – من فقط پاسخ می خواهم.

همین اصل زمانی صدق می کند که من دقیقاً بدانم ۹۰ درصد از ۳.۵ میلیارد چیست. من نمی خواهم به وب سایت یا برنامه ماشین حساب منتقل شوم. من فقط همین الان جواب می خواهم، لعنتی.

این همان چیزی است که نمودار دانش را بسیار قدرتمند می کند. همچنین این همان چیزی است که بسیاری از وب مسترها را هنگام معرفی Graph دانش برای اولین بار عصبانی کرد، زیرا به این معنی بود که کاربران دیگر مجبور نیستند حتی به یک سایت دارای رتبه برتر کلیک کنند، زیرا Google به طور "مفید" پاسخ را بدون اجبار به کاربر ارائه می دهد. SERP را ترک کنید

مرغ مگس خوار گوگل و سئو

بهینه سازی صفحات و سایت ها برای مرغ مگس خوار گوگل واقعا ساده است. به قدری ساده که حتی یک کامپیوتر احمق هم می تواند این کار را انجام دهد. خوب، شاید به این سادگی نباشد، اما واقعاً بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتوای عالی را ایجاد کنید که مخاطبان شما می خواهند و مفید هستند و تجربه کلی آنها را غنی می کنند. آسان است، درست است؟

به هر حال احتمالاً باید بیشتر کارهای زیر را انجام دهید، اما اگر اینطور نیستید، اکنون زمان بسیار خوبی برای شروع است و سایت شما را دوستدار مرغ مگس خوار می کند. درست مانند آویزان کردن یک فیدر پر از آب قند در ایوان پشتی خود. ببین اونجا چیکار کردم؟

به هر حال، بیایید به چند روش برتر برای سئو مرغ مگس خوار نگاه کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها