تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 17:14
62 بازدید
کد خبر : 192269

کاهش حدود ۸ درصدی بهره مندان از بیمه بیکاری در استان مرکزی

کاهش حدود ۸ درصدی بهره مندان از بیمه بیکاری در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: در حال حاضر ۴۹۷۳ نفر در این استان از خدمات بیمه بیکاری تامین اجتماعی بهره‌مند هستند که نسبت به سال ۹۲ کاهش ۷.۶۸ درصدی داشته است. علیرضا حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۹۷۹ هزار و ۹۲۲ نفر از جمعیت استان مرکزی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

کاهش حدود ۸ درصدی بهره مندان از بیمه بیکاری در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: در حال حاضر ۴۹۷۳ نفر در این استان از خدمات بیمه بیکاری تامین اجتماعی بهره‌مند هستند که نسبت به سال ۹۲ کاهش ۷.۶۸ درصدی داشته است.

علیرضا حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۹۷۹ هزار و ۹۲۲ نفر از جمعیت استان مرکزی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که  ۳۱۳ هزار و ۷۸۲ نفر آنها بیمه شده اصلی هستند، این در حالی است که در سال ۹۲،  ۸۸۹ هزار و ۶۳۵ تفر از خدمات تامین اجتماعی بهره‌ می‌بردند که ۲۸۱ هزار و ۷۸۰ نفر آنها بیمه شده اصلی محسوب می‌شدند.

وی افزود: بیمه شدکان اجباری استان مرکزی از ۱۹۱ هزار و ۴۸۳ نفر در سال ۹۲ با افزایش ۱۰.۱۳ درصدی در سال جاری به ۲۱۱ هزار و ۸۳۸ نفر رسیده است.

حسینی اضافه کرد: همچنین تعداد مستمری بگیران استان از ۶۲ هزار و ۳۶۱ نفر در سال ۹۲ با افزایش ۵۸.۸۰ درصدی به ۹۷ هزار و ۴۴۳ نفر رسیده است. ضریب پوشش بیمه‌ای تامین اجتماعی استان مرکزی در سال جاری ۶۸.۵۵ درصد است که این رقم نسبت به ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید افزایش ۸.۹۵ درصدی داشته ‌است.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی کشور و شیوع ویروس کرونا، مهمترین اولویت سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از پرمخاطب ترین سازمان های خدمات رسان کشور، ارائه خدمات به ذینفعان در قالب خدمات غیر حضوری است، از آبانماه سال جاری طرح ۳۰۷۰ با هدف ارائه ۳۰ خدمت اصلی سازمان به صورت غیر حضوری و کاهش ۷۰ میلیون بار مراجعه کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها