تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 16:56
163 بازدید
کد خبر : 186780

کاهش دما در یزد موقتی است

کاهش دما در یزد موقتی است

ایسنا/یزد هواشناسی یزد اعلام کرد: کاهش دما در روز جمعه موقتی خواهد بود و از شنبه تا دوشنبه هفته آتی آسمان استان عمدتاً صاف است. هواشناسی استان یزد طی اطلاعیه‌ای عنوان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری  گاهی با افزایش ابر و افزایش سرعت بادپیش بینی می‌شود. براساس این

کاهش دما در یزد موقتی است

ایسنا/یزد هواشناسی یزد اعلام کرد: کاهش دما در روز جمعه موقتی خواهد بود و از شنبه تا دوشنبه هفته آتی آسمان استان عمدتاً صاف است.

هواشناسی استان یزد طی اطلاعیه‌ای عنوان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری  گاهی با افزایش ابر و افزایش سرعت بادپیش بینی می‌شود.

براساس این گزارش، فردا جمعه موقتاً کاهش دما خواهیم داشت و از شنبه تا دوشنبه هفته آتی آسمان استان عمدتاً صاف و تغییرات دمایی ناچیز است.

حداکثر دمای امروز شهر یزد ۲۴ درجه است که پیش بینی می‌شود فردا در سردترین ساعت به ۶ درجه و در کرمترین ساعات نیز به ۲۱ درجه کاهش یابد.

بر طبق گزارشهای ارسالی طی شبانه روز گذشته سبزدست با دمای منفی ۳ درجه سردترین نقطه استان و بافق با ۲۷ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان یزد بوده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها