تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 18:29
154 بازدید
کد خبر : 190853

کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایلام نگران کننده است

کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایلام نگران کننده است

ایسنا/ایلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان خبر داد. دکتر «محمد کریمیان» در نشست ستاد مقابله با کرونا استان، اظهار کرد: رعایت پوشش ماسک در بین شهروندان استان از ۸۱ به ۶۳ و  رعایت پروتکل‌ها در آرامستان‌ها نیز از ۷۱ به ۵۸ درصد رسیده است. وی با بیان اینکه میزان

کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایلام نگران کننده است

ایسنا/ایلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان خبر داد.

دکتر «محمد کریمیان» در نشست ستاد مقابله با کرونا استان، اظهار کرد: رعایت پوشش ماسک در بین شهروندان استان از ۸۱ به ۶۳ و  رعایت پروتکل‌ها در آرامستان‌ها نیز از ۷۱ به ۵۸ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در رستوران‌ها از ۸۵ به ۶۵ درصد، داروخانه ها از ۸۵ به ۶۵ و دفاتر پیشخوان از ۷۳ به ۵۵ درصد کاهش یافته است، تصریح کرد: بیشترین گروه مبتلایان به کرونا در  استان تاکنون بین گروه سنی ۳۰ الی ۳۹ سال است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی ثبت شده که   زنگ خطری جدی است، ادامه داد: ۶۰ درصد مبتلایان کرونا در ایلام را مردان و ۴۰ درصد را زنان تشکیل می دهند.

کریمیان با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد کل فوتی‌های استان بیش از ۵۰ سال سن داشته اند، گفت: در ۲۰ روز گذشته  ۷ نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی تصریح کرد: ۲۵ هزار و ۲۸ نفر تاکنون در این استان به کرونا مبتلا شده و ۶۶۴ نفر نیز بر اثر ابتلا جان خود را از دست داده اند و هم‌اکنون ۲۱ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها