تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 16:48
149 بازدید
کد خبر : 182109

کاهش ۱۷ درصدی مصدومین ناشی از حوادث کار در کهگیلویه و بویراحمد

کاهش ۱۷ درصدی مصدومین ناشی از حوادث کار در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلوبه و بویراحمد گفت: مصدومین ناشی از حوادث کار در ده ماهه امسال ۲۸۷ نفر بود که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۷.۴ درصد کاهش داشت. “کامروز امینی” در جمع خبرنگاران افزود: طی ۱۰ ماهه سال جاری، در مجموع ۲۹۱ پرونده فوتی و مصدومیت ناشی از حوادث

کاهش ۱۷ درصدی مصدومین ناشی از حوادث کار در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلوبه و بویراحمد گفت: مصدومین ناشی از حوادث کار در ده ماهه امسال ۲۸۷ نفر بود که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۷.۴ درصد کاهش داشت.

“کامروز امینی” در جمع خبرنگاران افزود: طی ۱۰ ماهه سال جاری، در مجموع ۲۹۱ پرونده فوتی و مصدومیت ناشی از حوادث کار در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شد.
وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۸۷ پرونده مربوط به مصدومیت های ناشی از حوادث کار بود، تصریح کرد: ۲۸۰ نفر از این تعداد مرد و ۷ نفر زن بوده‌اند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلوبه و بویراحمد اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود در ده ماهه نخست سال جاری، بیشترین مصدومین به ترتیب به ادارات پزشکی قانونی شهرستان های بویراحمد ۱۵۷، کهگیلویه ۶۲، گچساران ۵۱، دنا ۹ و بهمئی نیز ۸ مورد ارجاع شده اند.
امینی تاکید کرد: طبق آخرین سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مصدومان ناشی از حوادث کار نسبت به جمعیت در سطح کشور رتبه پنجم را دارد.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری، ۴ مورد فوت ناشی از حوادث کار در سطح استان ثبت شد.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها