تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:43
175 بازدید
کد خبر : 191530

کاهش ۹۰ درصدی بستری و مرگ و میر استان کرمان از برکات طرح شهید سلیمانی است

کاهش ۹۰ درصدی بستری و مرگ و میر استان کرمان از برکات طرح شهید سلیمانی است

ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیش از ۹۰ درصد کاهش بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا را از برکات طرح شهید سلیمانی دانست و بیان کرد: در پیک آذر و آبان کل آمار قطعی بستری در استان ۸۰۶ نفر بود که اکنون به ۱۱۰ مورد رسیده است. دکتر”حمیدرضا رشیدی نژاد” ظهر امروز ۱۹

کاهش 90 درصدی بستری و مرگ و میر استان کرمان از برکات طرح شهید سلیمانی است

ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیش از ۹۰ درصد کاهش بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا را از برکات طرح شهید سلیمانی دانست و بیان کرد: در پیک آذر و آبان کل آمار قطعی بستری در استان ۸۰۶ نفر بود که اکنون به ۱۱۰ مورد رسیده است.

دکتر”حمیدرضا رشیدی نژاد” ظهر امروز ۱۹ بهمن‌ماه در جلسه بررسی نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی در استان کرمان گفت: تفاهمنامه این طرح توسط دو ارگان بزرگ وزارت بهداشت و درمان و بسیج کشوری منعقد شد.

وی با تبیین اهداف این طرح اظهار کرد: ۳۰۰۰ تیم‌ برای اجرای این طرح در استان تشکیل شده که بخش‌های مختلف جامعه در اجرای آن همکاری دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیش از ۹۰ درصد کاهش بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا را از برکات این طرح دانست و بیان کرد: در پیک آذر و آبان کل آمار قطعی بستری ۸۰۶ نفر بود که اکنون به ۱۱۰ مورد رسیده و کل فوتی‌ها در پیک آبان و آذر ۱۹۸ نفر بوده که اکنون به ۱۵ رسیده است.

وی کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی را یکی از دغدغه‌های مهم حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد و افزود: حساسیت‌ها نباید کم شود و تا باید ریشه‌کن شدن کامل این بیماری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

رشیدی نژاد در پایان بیان کرد: توزیع واکسن کرونا از اواخر هفته جاری با اولویت بندی آغاز می شود و با توزیع آن امیدوار هستیم به سرعت این ویروس از بین برود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها