تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 10:27
57 بازدید
کد خبر : 188586

کرونا جان یک نفر دیگر را در کرمانشاه گرفت

کرونا جان یک نفر دیگر را در کرمانشاه گرفت

ایسنا/کرمانشاه سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فوت یک نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در استان خبر داد. مهدی محمدی با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان، گفت: در شبانه روز گذشته(یازدهم دی) سه بیمار کرونا مثبت بستری و پنج بیمار کرونا مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند. وی

کرونا جان یک نفر دیگر را در کرمانشاه گرفت

ایسنا/کرمانشاه سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فوت یک نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در استان خبر داد.

مهدی محمدی با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان، گفت: در شبانه روز گذشته(یازدهم دی) سه بیمار کرونا مثبت بستری و پنج بیمار کرونا مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند.

وی با اشاره به فوت یک نفر در در ۲۴ ساعت گذشته با تشخیص قطعی کرونا،  گفت: با فوت این یک نفر شمار جان باختگان قطعی کرونا در استان به ۲۹۲۹ نفر رسید.

وی همچنین از بستری ۴۴ بیمار جدید با علائم کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: ۴۰ بیمار هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی تعداد بیماران بستری با علائم کرونا در مراکز درمانی استان را ۱۲۱ نفر اعلام کرد و گفت: ۳۷ نفر این بیماران در بخش های ویژه بستری هستند که حال چهار نفرشان وخیم است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها