تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 16:33
63 بازدید
کد خبر : 182001

کشف روغن احتکار شده در یک خانه

کشف روغن احتکار شده در یک خانه

عکس آرشیوی است. ایسنا/فارس معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از کشف مقادیری روغن احتکار شده در یک خانه، خبر داد. مهدی حسینی یکشنبه ۲۶ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: با همکاری پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه فجر فارس انبار احتکار روغن خوراکی در یک خانه کشف و پرونده تخلف برای صاحبخانه تشکیل شد.

کشف روغن احتکار شده در یک خانه
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از کشف مقادیری روغن احتکار شده در یک خانه، خبر داد.

مهدی حسینی یکشنبه ۲۶ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: با همکاری پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه فجر فارس انبار احتکار روغن خوراکی در یک خانه کشف و پرونده تخلف برای صاحبخانه تشکیل شد.

او گفت: از این خانه تعداد ۳۸۴ بطری روغن ۲۷۰ گرمی، ۴۴۴ بطری روغن ۸۱۰ گرمی و ۱۹ حلب روغن ۱۶ کیلوگرمی کشف شده و برای صاحبخانه پرونده تخلف احتکار به ارزش بیش از ۱۹۰ میلیون ریال تشکیل و برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون بازرسی سازمان صمت فارس تاکید کرد: بازرسان این سازمان با جدیت با متخلفان و برهم زنندگان نظم بازار برخورد می کنند.

حسنی گفت: در مراجعه بازرسان به انبارها و یا منازلی که به انبار کالا می پردازند برخی مدعی می شوند که این کالاها را برای عرضه به بازار انبار کرده اند و هدف احتکار نبوده در حالی که به ثبت انبار یا منزل خود در سامانه جامع انبارها اقدام نکرده اند و عدم ثبت در این سامانه به منزله احتکار کالا بوده و با متخلف برابر قوانین برخورد خواهد شد.

معاون سازمان صمت فارس از مردم درخواست کرد که در صورت مواجهه با موضوع احتکار کالا یا مشاهده تخلیه کالا در اماکن غیر انبار و واحدهای مسکونی، مورد را با شماره تلفن‌های ۱۲۴، ۳۲۳۴۰۰۰۰ و ۱۳۵ مطرح و اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها