تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 16:16
164 بازدید
کد خبر : 185817

کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد در بروجرد

کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد در بروجرد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از پلمب دو واحد صنفی متخلف و کشف مقادیری انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجرد خبر داد.  حاجی‌محمد مهدیان‌نسب امروز ۲۳ بهمن اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا ماموران انتظامی بروجرد از دپوی مقادیری کالا در دو واحد صنفی این شهرستان مطلع شدند. وی

کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد در بروجرد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از پلمب دو واحد صنفی متخلف و کشف مقادیری انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجرد خبر داد.

 حاجی‌محمد مهدیان‌نسب امروز ۲۳ بهمن اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا ماموران انتظامی بروجرد از دپوی مقادیری کالا در دو واحد صنفی این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی بلافاصله به محل موردنظر اعزام و در بازرسی از واحدها ۱۷۶۵ دستگاه انواع شارژر، ۹۵۶ دستگاه لوازم دندانپزشکی، ۲۴۰ کیلوگرم بادام هندی، چهار دستگاه بیت کوئین و یک دستگاه مودم کشف شد.

مهدیان‌نسب با بیان این‌که در این راستا دو نفر دستگیر شده‌اند، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به پلمب دو واحد صنفی در این رابطه، خاطرنشان کرد: عزم پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و هنجارشکنان همواره جدی بوده و همچون گذشته باقاطعیت با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها