تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 17:24
166 بازدید
کد خبر : 192338

کمبود کالای اساسی در بازارهای آذربایجان غربی وجود ندارد

کمبود کالای اساسی در بازارهای آذربایجان غربی وجود ندارد

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: کمبود کالاهای اساسی در بازار استان وجود ندارد. غلامرضا بابایی در گفت و گو با ایسنا افزود: خوشبختانه در بازار چه در سطح عمده و چه در سطح خرده فروشی کمبودی در خصوص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد و فراوانی کالا در بازار

کمبود کالای اساسی در بازارهای آذربایجان غربی وجود ندارد

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: کمبود کالاهای اساسی در بازار استان وجود ندارد.

غلامرضا بابایی در گفت و گو با ایسنا افزود: خوشبختانه در بازار چه در سطح عمده و چه در سطح خرده فروشی کمبودی در خصوص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد و فراوانی کالا در بازار به عینه مشاهده می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ اکیپ بازرسی در راستای رصد و پایش بازار و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی استان در حال فعالیت هستند، خاطر نشان کرد: کلیه قفسه های فروشگاه های عمده و خرده فروشی پر از کالا هستند و ما در تلاش هستیم که این کالاها بر اساس قیمت مصوب در اختیار و دسترس مردم قرار گیرند.

وی با اشاره به بازرسی های انجام شده از صنوف در سطح استان اظهار کرد: طی ۱۱ ماهه نخست سال جاری در سطح استان ۲۴۰ هزار مورد بازرسی انجام و ۹۲۴۵ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۱۷۷ میلیارد تومان تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

بابایی بیان کرد: سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن وتجارت و سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی در خصوص تخلفات صنفی واحدهای صنفی، تولیدی، خدماتی و فروشگاه های زنجیره است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها