تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 17:28
61 بازدید
کد خبر : 189141

کمک‌های مؤمنانه در کبودراهنگ ادامه دارد

کمک‌های مؤمنانه در کبودراهنگ ادامه دارد

ایسنا/همدان جانشین سپاه ناحیه کبودراهنگ از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در دهمین مرحله از رزمایش کمک های مؤمنانه در کبودراهنگ خبر داد. سرهنگ محرم‌علی حبیبی در جمع خبرنگاران، با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای سراسری رزمایش کمک های مؤمنانه و کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا گفت: دهمین مرحله از

ایسنا/همدان جانشین سپاه ناحیه کبودراهنگ از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در دهمین مرحله از رزمایش کمک های مؤمنانه در کبودراهنگ خبر داد.

سرهنگ محرم‌علی حبیبی در جمع خبرنگاران، با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای سراسری رزمایش کمک های مؤمنانه و کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا گفت: دهمین مرحله از این رزمایش همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته سه میلیون ریال و در مجموع با اعتباری افزون بر ۹۰۰ میلیون ریال انجام شد.

وی با بیان اینکه تاکنون در ۱۰ مرحله این رزمایش بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شده است، از بسیجیان، خیرین، ائمه جمعه و جماعات، مسئولان و هیئت امنای مساجد شهرستان بابت همکاری در اجرای این رزمایش تشکر کرد.

جانشین سپاه ناحیه کبودراهنگ در ادامه اظهار کرد: مدیران دستگاه ها و نهادهای شهرستان کبودراهنگ از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به همت خیرین و اقدام مردم همیشه در صحنه کبودراهنگ توانسته اند علاوه بر برگزاری همایش های مؤمنانه، از افرادی که شغل خود را بر اثر شیوع ویروس کرونا از دست داده اند نیز دستگیری کنند.

وی بیان کرد: برای ریشه کنی ویروس کووید ۱۹ برنامه های سازنده ای از جمله طرح شهید سلیمانی در روستاهای شهرستان کبودراهنگ نیز اجرا شده و مهمتر از همه اینکه همراهی مردم با ستاد ملی کرونای شهرستان کبودراهنگ باعث کاهش چشمگیری شیوع ویروس کرونا در شهرستان شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها