تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 17:40
155 بازدید
کد خبر : 187249

گسترش همکاری مرکز پژوهشی دانشگاه تهران با یک مؤسسه مطالعاتی در ونزوئلا

گسترش همکاری مرکز پژوهشی دانشگاه تهران با یک مؤسسه مطالعاتی در ونزوئلا

مرکز پژوهشی مطالعات کشورهای اسپانیایی‌زبان دانشگاه تهران با مؤسسه مطالعات عالی توسعه و اقتصادهای نوظهور کاراکاس ونزوئلا، تفاهم‌نامه‌ای به منظور همکاری‌های مشترک امضا کردند. به گزارش ایسنا، دکتر مریم حق روستا، رئیس مرکز پژوهشی مطالعات کشورهای اسپانیایی زبان دانشگاه تهران از فعالیت‌های تحقیقاتی مشترک شامل تبادل اعضای مرکز و دانشجویان پژوهشی؛ شرکت در سمینارها و

گسترش همکاری مرکز پژوهشی دانشگاه تهران با یک مؤسسه مطالعاتی در ونزوئلا

مرکز پژوهشی مطالعات کشورهای اسپانیایی‌زبان دانشگاه تهران با مؤسسه مطالعات عالی توسعه و اقتصادهای نوظهور کاراکاس ونزوئلا، تفاهم‌نامه‌ای به منظور همکاری‌های مشترک امضا کردند.

به گزارش ایسنا، دکتر مریم حق روستا، رئیس مرکز پژوهشی مطالعات کشورهای اسپانیایی زبان دانشگاه تهران از فعالیت‌های تحقیقاتی مشترک شامل تبادل اعضای مرکز و دانشجویان پژوهشی؛ شرکت در سمینارها و جلسات علمی؛ تبادل مطالب دانشگاهی و سایر اطلاعات علمی؛ برنامه‌های آموزشی کوتاه‌مدت ویژه؛ تبادل دانشجو و چاپ و انتشار کتاب و مجلات مشترک از جمله موارد همکاری قید شده در این تفاهم‌نامه است.

به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه تهران، دکتر حق‌روستا تاکید کرد: این همکاری به منظور مطالعه و بررسی ظرفیت‌های تجاری میان ایران و کشورهای آمریکای لاتین از جمله ونزوئلا آغاز شده است و یکی از چشم‌اندازهای آینده در این همکاری، تهیه و چاپ کتاب‌ها و گزارش‌های اقتصادی برای معرفی ظرفیت‌های موجود میان ایران و ونزوئلا است.

این تفاهم‌نامه به امضای دکتر مریم حق‌روستا رئیس مرکز پژوهشی مطالعات کشورهای اسپانیایی زبان و آندره‌آنا تاراسون بولیوار رئیس مؤسسه مطالعات عالی توسعه و اقتصادهای نوظهور کاراکاس ونزوئلا رسیده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها