تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 18:53
186 بازدید
کد خبر : 183750

یادواره ۸۷۴ زن شهیده و جانباز استان لرستان برگزار می‌شود

یادواره ۸۷۴ زن شهیده و جانباز استان لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: خون شهدا ضامن آسایش، امنیت و صلابت کشور است که این مطلب بر هیچکس پوشیده نیست. به گزارش ایسنا، محمود زرین‌جویی در نشست هماهنگی یادواره ۸۷۴ زن شهیده و جانباز استان لرستان بیان کرد: خون شهدا ضامن امنیت و صلابت امروز کشور است. ما همه مدیون

یادواره ۸۷۴ زن شهیده و جانباز استان لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: خون شهدا ضامن آسایش، امنیت و صلابت کشور است که این مطلب بر هیچکس پوشیده نیست.

به گزارش ایسنا، محمود زرین‌جویی در نشست هماهنگی یادواره ۸۷۴ زن شهیده و جانباز استان لرستان بیان کرد: خون شهدا ضامن امنیت و صلابت امروز کشور است. ما همه مدیون شهدا هستیم و هرکاری انجام بدهیم وظیفه است. چرا که در مقابل آن همه ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری هرچه بگوییم و از شهدا یاد کنیم کم است.

وی با اشاره به برگزاری یادواره ۸۷۴ زن شهیده و جانباز استان لرستان گفت: زنان آیینه تمام نمای ایثار و فداکاری در پیدایش انقلاب و بخصوص در طول هشت سال دفاع مقدس بودند.  نقش زنان ما در شکل‌گیری انقلاب، پیروزی انقلاب، ۸ سال دفاع مقدس و هم اکنون در صحنه‌های مختلف با تأسی از مکتب عاشورا و مکتب حضرت زینب‌(س) و فرهنگ ایثار و شهادت با کلیدواژه استقامت و ایثار اجتماعی است که صحنه‌های بسیار زیبایی را خلق کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان لرستانتوضیح داد: خون شهدا ضامن آسایش، امنیت و صلابت کشور است که این مطلب بر هیچکس پوشیده نیست. ما شاید تاکنون کنگره‌ها و یادواره‌های فراوانی را برگزار کرده‌ایم ولی برگزاری یادواره‌هایی که خاص بانوان باشد تاکنون کمرنگ بوده و امسال بنا داریم در ۱۶ اسفندماه یادواره ۸۷۴ زن شهیده و جانباز استان را در خرم‌آباد برگزار کنیم.

زرین‌جویی بر همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی درجهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این یادواره تأکید کرد و گفت: برای برگزاری این آیین معنوی نباید از هیچ تلاشی فروگذار کرد و سعی و تلاش همه بر این باشد که مراسمی در شأن و منزلت بانوان فداکار و ایثارگر برگزار شود.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها