تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 18:39
157 بازدید
کد خبر : 183603

یزدی‌ها منتظر پایان هفته سردی باشند

یزدی‌ها منتظر پایان هفته سردی باشند

ایسنا/یزد کارشناس هواشناسی استان یزد از روند افزایشی دمای این هفته استان تا روز چهارشنبه خبر داد و گفت: طی روزهای پایانی هفته کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما را خواهیم داشت. «سیدعباس میرحسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: طی امروز تا اواخر چهارشنبه هفته‌جاری به جز یکشنبه و به خصوص روز چهارشنبه، آسمان

یزدی‌ها منتظر پایان هفته سردی باشند

ایسنا/یزد کارشناس هواشناسی استان یزد از روند افزایشی دمای این هفته استان تا روز چهارشنبه خبر داد و گفت: طی روزهای پایانی هفته کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما را خواهیم داشت.

«سیدعباس میرحسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: طی امروز تا اواخر چهارشنبه هفته‌جاری به جز یکشنبه و به خصوص روز چهارشنبه، آسمان استان با روند افزایشی دما همراه خواهد بود.

وی افزود: البته پس از افزایش دما طی این روزها، به دنبال نفوذ زبانه‌های پرفشار از روز پنجشنبه تا جمعه، دمای استان بین ۶ تا ۱۰ کاهش پیدا خواهد کرد.

میرحسینی پیش‌بینی کرد: از بعد از ظهر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه نیز وزش باد نسبتا شدید و بعضاً همراه با گرد و خاک در استان را شاهد خواهیم بود. ضمن این که بارندگی پراکنده در استان نیز محتمل خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان در پایان نیز گزارشی از وضعیت دمایی شبانه روز گذشته در استان داد و گفت: سردترین نقطه‌ی استان یزد در شبانه روز گذشته سبزدشت با دمای منفی ۴.۵ درجه و گرمترین نقظطه نیز بافق با دمای  ۲۵ درجه سلسیوس بوده و طی همین مدت دمای شهر یزد نیز بین ۶ و ۲۱ درجه در نوسان بوده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها