تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 16:45
144 بازدید
کد خبر : 186045

یک عکاس: مردم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به سوی هنر بازگردند

یک عکاس: مردم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به سوی هنر بازگردند

عکس تزئینی است. ایسنا/خراسان رضوی یک عکاس با اشاره به این‌که محدودیت‌های کرونایی تأثیر بسزایی بر روی هنر گذاشته و باعث تنزل آن شده است، گفت: زمان آن رسیده که مردم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به سوی هنر و هنرمند بازگردند. قدیر وقاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری نمایشگاهی از عکس‌هایش با عنوان «باهم بخندیم»، اظهار

یک عکاس: مردم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به سوی هنر بازگردند
عکس تزئینی است.

ایسنا/خراسان رضوی یک عکاس با اشاره به این‌که محدودیت‌های کرونایی تأثیر بسزایی بر روی هنر گذاشته و باعث تنزل آن شده است، گفت: زمان آن رسیده که مردم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به سوی هنر و هنرمند بازگردند.

قدیر وقاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری نمایشگاهی از عکس‌هایش با عنوان «باهم بخندیم»، اظهار کرد: این روزها شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشینی باعث بروز مشکلات اقتصادی و هم‌چنین بیماری‌هایی مانند افسردگی شده است. بر این اساس به عنوان یکی از عکاسان طنز ایران تصمیم گرفتم با برگزاری این نمایشگاه فضایی ایجاد کنم تا مردم بتوانند برای مدتی در طول بازدید از آثار این مشکلات را فراموش کنند. «باهم بخندیم» نمایشگاه عکاسی با محوریت طنز آزاد است.

وی با اشاره به تأثیر محدودیت‌های کرونایی بر هنر، بیان کرد: باید توجه داشت محدودیت‌های کرونایی که از سال گذشته آغاز و تا امروز ادامه پیدا کرده‌اند، تأثیر بسزایی بر روی هنر گذاشته و باعث تنزل آن شده است. به اعتقاد من، زمان آن رسیده که مردم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به جامعه و به سوی هنر و هنرمند بازگردند. بر این اساس در نمایشگاه خود بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تأکید کرده‌ایم؛ ورود افراد بدون ماسک به نگارخانه ممنوع است و سعی خواهیم‌کرد امکان تهیه ماسک از نگارخانه را فراهم کنیم.

عضو هیات مدیره انجمن عکاسان خراسان رضوی با بیان این‌که «نیاز درونی هنرمند به دیدن شدن مرا وادار به برگزاری این نمایشگاه کرد»، تصریح کرد: می‌خواستم پس از وقفه طولانی، اشتیاقی در مردم ایجاد کنم. بودجه برگزاری نمایشگاه را خودم شخصاً پرداخت کردم، البته نگارخانه گلستانه نیز همکاری کردند و فضای لارم را در اختیار من گذاشتند. انجمن عکاسان خراسان رضوی هم با تهیه چند قاب و هم‌چنین تبلیغات نمایشگاه به من کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور حضور مخاطب در این نمایشگاه تعداد محدودی پوستر و دعوتنامه تولید کردیم هم‌چنین در روزنامه‌ها و فضای مجازی تبلیغاتی برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است. از شروع محدودیت‌های کرونایی تا امروز هیچ نمایشگاه انفرادی برگزار نشده است و من اولین نفری هستم که نمایشگاه انفرادی برگزار می‌کنم، البته این اتفاق خوب قرار است بعد از این ادامه پیدا کند.

وقاری اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم راهکارهای جدیدی برای عرضه هنر هنرمندان ایجاد کنیم.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه عکس طنز غدیر وقاری با عنوان «باهم بخندیم» از ۱۹ بهمن ماه در نگارخانه گلستانه مشهد واقع در چهارراه بیسیم، جهاد ۳ آغاز شده و تا ۲۴ بهمن ادامه خواهد داشت. علاقمندان می‌توانند همه روزه صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها