تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 17:08
181 بازدید
کد خبر : 184204

۲۷۵ داروی غیرمجاز از داروخانه‌های دامپزشکی ایلام کشف شد

۲۷۵ داروی غیرمجاز از داروخانه‌های دامپزشکی ایلام کشف شد

ایسنا/ایلام رئیس دامپزشکی شهرستان ایلام گفت: در راستای کنترل قیمت و جلوگیری از گران فروشی دارو، نظارت‌ها تشدید شده است. دکتر «محمد علی‌رحمی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تشکیل اکیپی متشکل از بازرسان دامپزشکی و نماینده تعزیرات حکومتی از تعداد ۷ داروخانه‌ سطح شهرستان ایلام بازدید بعمل آمد. رئیس دامپزشکی شهرستان ایلام با بیان

 ۲۷۵ داروی غیرمجاز از داروخانه‌های دامپزشکی ایلام کشف شد

ایسنا/ایلام رئیس دامپزشکی شهرستان ایلام گفت: در راستای کنترل قیمت و جلوگیری از گران فروشی دارو، نظارت‌ها تشدید شده است.

دکتر «محمد علی‌رحمی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تشکیل اکیپی متشکل از بازرسان دامپزشکی و نماینده تعزیرات حکومتی از تعداد ۷ داروخانه‌ سطح شهرستان ایلام بازدید بعمل آمد.

رئیس دامپزشکی شهرستان ایلام با بیان اینکه پس از بررسی داروخانه؛ متوجه وجود داروهای غیر مجاز، تاریخ مصرف گذشته و همچنین گران‌فروشی ۲۵ نوع دارو به تعداد ۲۷۵ قلم دارو شدیم، افزود: داروهای کشف شده به ارزش حدود ۱۴ میلیون تومان است که پس از صورتجلسه، ضبط گردید.

علی‌رحمی تصریح کرد: با توجه به نوسان قیمت‌ها، گشت‌های نظارتی اداره دامپزشکی بر داروخانه‌ها و مراکز درمانی دامپزشکی در راستای کنترل قیمت و جلوگیری از گران فروشی با هماهنگی و همکاری نمایندگان تعزیرات حکومتی تشدید شده و با متخلفین برخورد قانونی بعمل می‌آید.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها