تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 17:46
160 بازدید
کد خبر : 190452

۲۷۵ میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای ابلاغ شده کهگیلویه و بویراحمد

۲۷۵ میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای ابلاغ شده کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کل اعتبارات ابلاغ شده ای هزینه ای، به استان ۲۷۵ میلیارد تومان است که ۲۲۶ میلیارد تومان فقط به حقوق مربوط است. “علی شهابی نسب” با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد شهدای دهه فجر افزود: زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب باعث

۲۷۵ میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای ابلاغ شده کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کل اعتبارات ابلاغ شده ای هزینه ای، به استان ۲۷۵ میلیارد تومان است که ۲۲۶ میلیارد تومان فقط به حقوق مربوط است.

“علی شهابی نسب” با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد شهدای دهه فجر افزود: زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب باعث تداوم حرکت انقلاب است و همواره باید در راستای تکریم آن‌ ها و خانواده‌های شهدا تلاش کنیم.
وی با اشاره به طرح های پژوهشی در سالجاری و توزیع اعتبارات استانی موضوع بند(ز) تبصره قانون ۹ بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور تصریح کرد: کل اعتبارات ابلاغ شده ای هزینه ای، به استان ۲۷۵ میلیارد تومان است که ۲۲۶ میلیارد تومان فقط به حقوق مربوط است.
دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ۴۹ میلیارد تومان فصل سایر اعتبارات است، که عمده اعتبارات امسال با توجه به بحث همسان سازی و افزایش حقوق ها، در قالب ۵۰ درصد امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری به سمت حقوق ومزایا رفته و یک درصد مابقی، چیزی حدود ۵۰۰ میلیون تومان به بحث آموزش و پژوهش اختصاص داده شده است.
شهابی نسب، با اشاره طرح های پژوهشی در سال جاری تاکید کرد: از مجموع ۳۰ طرح پژوهشی که در کمیته های تخصصی مورد بررسی قرار گرفت، شش طرح تصویب شده که این شش طرح، در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان مورد بررسی قرار گرفت که پنج طرح تصویب و یک طرح رد شد.
وی با اشاره به مبادله موافقت نامه ها، توزیع اعتبارات و تشکیل جلسات شورای برنامه ریزی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد، در این زمینه در بین ۳۱ استان جایگاه خوبی را کسب کرده که نمونه آن در مبادله طرح های استانی ویژه، جمعا ۱۷ طرح با اعتباری در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در بین ۳۱ استان جایگاه اول را مشترکاً با استان خوزستان کسب کرده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، در سال ۱۳۹۹ به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دبیری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، در سالن جلسات استانداری با حضور کلیه اعضاء برگزار شد.
گفتنی است؛ در پایان این جلسه از اساتید برتر دانشگاه های استان و همچنین پژوهشگران برتر که توانستند در سطح کشور و دنیا مقام هایی ارزنده ای را برای استان کسب کنند، تجلیل شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها