تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1400 - 11:44
197 بازدید
کد خبر : 193245

۲ مورد مثبت ابتلا به سویه امیکرون در قزوین شناسایی شد

۲ مورد مثبت ابتلا به سویه امیکرون در قزوین شناسایی شد

ایسنا/قزوین معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: امروز بیستم دی ماه ۲ مورد مثبت کرونا با سویه امیکرون در قزوین شناسایی‌شده است، با توجه به سرایت‌پذیری سویه جدید ضرورت دارد که پروتکل‌های بهداشتی را بیش‌ازپیش رعایت کنیم. جلال رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: سویه امیکرون در استان‌های هم‌جوار ما وجود داشت، پیش‌بینی کرده

۲ مورد مثبت ابتلا به سویه امیکرون در قزوین شناسایی شد

ایسنا/قزوین معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: امروز بیستم دی ماه ۲ مورد مثبت کرونا با سویه امیکرون در قزوین شناسایی‌شده است، با توجه به سرایت‌پذیری سویه جدید ضرورت دارد که پروتکل‌های بهداشتی را بیش‌ازپیش رعایت کنیم.

جلال رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: سویه امیکرون در استان‌های هم‌جوار ما وجود داشت، پیش‌بینی کرده بودیم که به‌زودی نیز در قزوین رؤیت شود، امروز ۲ مورد مبتلابه کرونا سویه امیکرون در قزوین شناسایی‌شده است و احتمال شیوع آن در کل استان وجود دارد.

وی افزود: با توجه به سرایت‌پذیری بالای این سویه از کرونا، از مردم می‌خواهیم که واکسیناسیون را جدی بگیرند و هر چه سریع‌تر دز سوم واکسن خود را دریافت کنند، همچنین افرادی که تاکنون واکسن دریافت نکردند می‌توانند با مراجعه به مراکز بهداشت سطح استان واکسن کرونا دریافت کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: به مردم توصیه می‌کنیم که همچنان ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی را جدی بگیرند، با توجه به کاهش کرونا شاهد نوعی عادی انگاری در سطح جامعه هستیم که با توجه به سویه میکرون و قدرت سرایت‌پذیری آن عادی انگاری باعث می‌شود که میزان ابتلا در استان افزایش پیدا کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها