تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 18:27
57 بازدید
کد خبر : 192761

۴۱ پروژه آب و فاضلاب گیلان به بهره برداری رسید

۴۱ پروژه آب و فاضلاب گیلان به بهره برداری رسید

ایسنا/گیلان در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۴۱ پروژه آب و فاضلاب گیلان به صورت همزمان با حضور استاندار مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در ادامه برنامه‌های دهه مبارک فجر با حضور استاندار گیلان در شهرستان بندرانزلی، ۴۱ پروژه آبرسانی و توسعه شبکه‌های فاضلاب استان با هزینه ۵۹۸ میلیارد ریال به صورت همزمان و

۴۱ پروژه آب و فاضلاب گیلان به بهره برداری رسید

ایسنا/گیلان در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۴۱ پروژه آب و فاضلاب گیلان به صورت همزمان با حضور استاندار مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در ادامه برنامه‌های دهه مبارک فجر با حضور استاندار گیلان در شهرستان بندرانزلی، ۴۱ پروژه آبرسانی و توسعه شبکه‌های فاضلاب استان با هزینه ۵۹۸ میلیارد ریال به صورت همزمان و از طریق ارتباط تصویری با شهرستان ها، افتتاح شد.

این پروژه‌ها شامل اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب و ساخت ایستگاه بالاآورنده و نصب پکیج و همچنین آبرسانی به ۲۷ روستا، توسعه شبکه آبرسانی به هفت روستا و ساخت ایستگاه پمپاژ در شهرستان‌های رشت، لنگرود، بندرانزلی، لاهیجان، فومن، ماسال، شفت، صومعه‌سرا، رودبار، رضوانشهر، رودسر، سیاهکل و املش است.

ارسلان زارع در جمع خبرنگاران، به افتتاح این تعداد پروژه در راستای ارتقای بهداشت و سلامت مردم اشاره کرد و گفت: اهتمام داریم پروژه های در دست اجرای وعده داده شده، در موعد مقرر به بهره‌برداری برسند.

وی با بیان اینکه در برخی شاخص های آب و فاضلاب از متوسط کشوری بالاتر و در برخی پایین تر هستیم، خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و در دولت دوازدهم، تلاش شده که وضعیت دسترسی به آب آشامیدنی سالم و شبکه روستایی، ارتقا یابد.

استاندار گیلان، با اشاره به اینکه اهمیت بهداشت و سلامت برای توسعه زندگی بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: نقش آب و فاضلاب و دفع آب‌های سطحی به دلیل تاثیراتی که در رفاه اجتماعی دارد، بی بدیل است.

زارع اضافه کرد: در ماه‌های باقیمانده از دولت دوازدهم، خدمتگزاران مردم برای تسریع در اجرای پروژه‌های مقرر شده و تحویل آنها به مردم اهتمامی جدی دارند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها