تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 18:02
149 بازدید
کد خبر : 208436

۸۰۰ مجوز فعالیت صنایع‌دستی در چهارمحال و بختیاری صادر شد

۸۰۰ مجوز فعالیت صنایع‌دستی در چهارمحال و بختیاری صادر شد

به گزارش ایلنا، علیرضا جیلان اظهارداشت: در سال جاری ۸۰۰ مجوز فعالیت صنایع‌دستی در استان به صورت انفرادی، کارگاهی، کارت شناسایی و جواز تاسیس صادر و یا تمدید شد. وی افزود: مجوز‌ها در حوزه بافت قالی و گلیم‌های داری و غیرداری، حجاری سنتی، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی، صنایع‌دستی چوبی و فلزی و رودوزی‌های الحاقی بوده است.

۸۰۰ مجوز فعالیت صنایع‌دستی در چهارمحال و بختیاری صادر شد

به گزارش ایلنا، علیرضا جیلان اظهارداشت: در سال جاری ۸۰۰ مجوز فعالیت صنایع‌دستی در استان به صورت انفرادی، کارگاهی، کارت شناسایی و جواز تاسیس صادر و یا تمدید شد.

وی افزود: مجوز‌ها در حوزه بافت قالی و گلیم‌های داری و غیرداری، حجاری سنتی، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی، صنایع‌دستی چوبی و فلزی و رودوزی‌های الحاقی بوده است.

جیلان بیان داشت: در چهار ماه گذشته، ۲۶ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان تسهیلات تبصره ۱۶ در حوزه صنایع‌دستی به متقاضیان استان پرداخت شده است.

وی افزود: پارسال طبق اعلام وزارت‌خانه چهار میلیون و ۴۴۱ هزار دلار صادرات صنایع‌دستی از چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

به گزارش ایلنا، هم‌اکنون از ۱۲ هزار صنعت‌گر صنایع‌دستی استان چهارمحال و بختیاری پنج هزار فعال و مابقی نیمه فعال و یا راکد هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها