تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 10:47
328 بازدید
کد خبر : 208518

۹ فاکتور برتر رتبه بندی سئوی محلی ۲۰۲۳

۹ فاکتور برتر رتبه بندی سئوی محلی ۲۰۲۳

  به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از سافاری دیجیتال جستجوی محلی به سرعت به یکی از جدایی ناپذیرترین بخش های بازاریابی یک کسب و کار کوچک در سال ۲۰۲۳ تبدیل شده است. بنابراین، چه چیزی یک کمپین سئوی محلی را موفق می کند؟ همانطور که مشاغل بیشتری شروع به تشخیص اثربخشی آن می

 

به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از سافاری دیجیتال جستجوی محلی به سرعت به یکی از جدایی ناپذیرترین بخش های بازاریابی یک کسب و کار کوچک در سال ۲۰۲۳ تبدیل شده است. بنابراین، چه چیزی یک کمپین سئوی محلی را موفق می کند؟

همانطور که مشاغل بیشتری شروع به تشخیص اثربخشی آن می کنند، سئوی محلی رقابتی تر می شود. کسب و کارهای کوچک در حال درک پتانسیل یک کمپین جامع سئوی محلی هستند، زیرا برای آنها میزان قابل توجهی از دید جستجو و توانایی ارتباط با مشتریان محلی را به ارمغان می آورد.

 

با افزایش آگاهی نسبت به مزایای جستجوی محلی، یک سیستم الگوریتم جستجوی پیچیده به وجود می آید که در چند سال گذشته به طور چشمگیری تغییر کرده است. گوگل و موتورهای جستجو به طور یکسان به طور مستمر به دنبال راه هایی برای ارائه ارزشمندترین و مفیدترین اطلاعات در نزدیکی به کاربران هستند. بنابراین، رتبه بندی خوب در نتایج جستجوی محلی یک رویکرد استراتژیک با عوامل متعددی دارد.

 

در حالی که فرمول رتبه بندی دقیق برای سئوی محلی مشخص نیست، ما متوجه هستیم که چندین عامل کلیدی با هم کار می کنند تا به کسب و کارهای محلی کمک کنند در نتایج جستجوی محلی بالاتر ظاهر شوند و از دید محلی بهره مند شوند. در اینجا ۹ عامل ضروری رتبه بندی سئوی محلی برای سال ۲۰۲۳ آورده شده است:

 

۱. Google My Business

مسلماً یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رتبه‌بندی سئوی محلی، Google My Business یک ابزار رایگان است که توسط Google راه‌اندازی شده است تا از طریق Google Maps کسب‌وکارهای محلی را در اختیار کاربران قرار دهد. تنظیم صحیح فهرست GMB خود بخشی جدایی ناپذیر از جلب توجه کسب و کار شما توسط Google و مشتریان بالقوه است. با توجه به اینکه GMB یکی از اولین چیزهایی است که کاربران هنگام جستجوی یک شرکت در Google با آن مواجه می شوند، بسیار مهم است که کسب و کار شما فهرست، تأیید و مدیریت شود.

 

الگوریتم‌های جستجو از سیگنال‌های GMB مانند مجاورت، اطلاعات تماس، دسته‌ها و محتوای به‌روز شده برای تجزیه و تحلیل و رمزگشایی مکان و کسب‌وکار شما به افراد منطقه شما نشان داده می‌شوند، استفاده می‌کنند.

 

نه تنها برای کسب و کارها بسیار مهم است که فهرست های GMB خود را راه اندازی، ادعا و تأیید کنند. اما یک کمپین جامع سئوی محلی نیز برای بهینه سازی فهرست برای دید بهتر کار خواهد کرد.

 

۲. سیگنال های روی صفحه

هنگامی که وب سایت شما برای رتبه بندی محلی با تجزیه و تحلیل مواجه می شود، عوامل مختلف روی صفحه در نظر گرفته می شود. اول، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط است. موتورهای جستجو به دنبال استفاده از کلمات کلیدی هستند که بسیار مرتبط و استراتژیک در عناوین صفحه، محتوا و در سرتاسر وب سایت شما قرار می گیرند، به گوگل کمک می کنند تا تعیین کند که سایت شما به کجا تعلق دارد. ارتباط برای سئوی محلی حیاتی است زیرا کلمات کلیدی مناسب می توانند به رتبه بندی سایت شما در زمینه های خاص برای صنعت شما کمک کنند.

وجود جزئیات حیاتی مانند نام، آدرس و شماره تلفن (NAP) در صفحات نیز به عوامل رتبه بندی در صفحه کمک می کند. Google از این اطلاعات برای تعیین جزئیات نزدیکی مهم برای رتبه بندی شما استفاده می کند.

 

یکی دیگر از فاکتورهای رتبه بندی داخلی سئو در صفحه، سازگاری وب سایت شما با موبایل است. در سال ۲۰۲۳، ۳۰ درصد از کل جستجوهای موبایل گوگل مربوط به مکان است. دسترسی آسان و سریع به وب سایت شما در دستگاه های تلفن همراه یک عامل ضروری برای SERP های محلی و تجربه کاربر است. مردم همیشه به دنبال محصولات و خدمات در این نزدیکی هستند. می توانید با بهینه سازی صفحات خود برای جستجوی محلی، پیدا کردن شما را برای آنها آسان تر کنید.

 

۳. بررسی آنلاین

مشتریان تقریباً همیشه اطلاعات موجود در مورد یک کسب و کار را قبل از خرید می خوانند. بررسی های آنلاین مثبت کمک می کند تا کسب و کار شما قابل اعتماد، قابل اعتماد و قانونی باشد. داشتن نظرات مثبت آنلاین نه تنها تأثیر قابل توجهی بر فرآیند تصمیم گیری برای مشتریان بالقوه دارد، بلکه به عوامل رتبه بندی جستجوی محلی در سال ۲۰۲۳ نیز کمک می کند.

 

کسب‌وکارهایی که مکرراً نظرات مثبت و رتبه‌بندی آنلاین دریافت می‌کنند، از افزایش رتبه‌بندی سود خواهند برد. سیگنال‌های رتبه‌بندی سئوی محلی، تعداد کل، فراوانی، تنوع و کیفیت بررسی‌هایی را که برای کسب‌وکار ایجاد می‌شوند، در نظر می‌گیرند.

 

وقتی یک کسب‌وکار مرتباً نظرات درخشان واقعی را برای خدمات خود دریافت می‌کند، Google آن را نشانه‌ای از رضایت مشتریان از خدمات ارائه‌شده می‌داند. و از آنجایی که گوگل می‌خواهد کاربر را در اولویت قرار دهد، کسب‌وکارهایی با نظرات خوب به کاربران بالاتر در رتبه‌بندی جستجوی محلی ارائه می‌شوند. بخش قابل توجهی از یک کمپین قوی سئوی محلی، تشویق مشتریان راضی به ارائه نظرات و رتبه‌بندی‌های مثبت با پلتفرم‌هایی مانند Google Maps، Yelp، Glassdoor و Trip مشاور است.

 

۴. نمایه بک لینک

بک لینک ها یک عنصر ضروری برای ایجاد قدرت برای یک کسب و کار محلی هستند. هدف کسب‌وکارهای محلی باید جذب لینک از وب‌سایت‌های محلی، مرتبط و معتبر برای تأثیر مثبت بر سایت‌شان باشد. به دست آوردن بک لینک های خوب می تواند چالش برانگیز باشد – مهم است که به یاد داشته باشید که وقتی صحبت از لینک دادن به سایت های دیگر به سایت شما می شود، کیفیت مهم تر از کمیت است.

 

دریافت بک لینک به وب سایت شما از سایر سایت های معتبر یک عنصر حیاتی برای قرار دادن اولویت در نتایج جستجو است. فاکتورهای رتبه‌بندی سئوی محلی مرتبط با بک لینک‌ها به تعداد دامنه‌های لینک‌دهنده، ارتباط لینک‌ها، اعتبار دامنه لینک‌دهنده و متن لنگر مورد استفاده برای پیوند به وب‌سایت شما اعمال می‌شود.

 

۵. نقل قول های آنلاین

دایرکتوری ها و نقل قول های آنلاین معادل امروزی صفحات زرد مد قدیمی هستند. نقل‌قول‌ها برای دریافت اطلاعات ثابت در مورد کسب‌وکار در وب و کسب بک لینک‌های محلی از وب‌سایت‌های معتبر و معتبر عالی هستند. جستجوگران از دایرکتوری ها و نقل قول ها برای یافتن محصولات و خدمات و جزئیات تماس آنها استفاده می کنند. موتورهای جستجو از نقل قول ها برای تایید اطلاعات لازم در مورد یک کسب و کار استفاده می کنند.

 

ثبات NAP یک عنصر ضروری برای فاکتورهای رتبه بندی SEO محلی برای سال ۲۰۲۳ است. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات نام، آدرس و شماره تلفن کسب و کار شما در همه فهرست های فهرست و استناد یکسان است. استفاده از دایرکتوری ها و نقل قول ها اطلاعات تماس دقیق شما را هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران تأیید می کند.

 

۶. نزدیکی به مکان جستجوگر

Google هنگام تعیین اینکه کدام نتایج جستجو باید برای جستجوهای مختلف ظاهر شوند، از نزدیکی جستجوگر به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده می کند. وقتی ما در نظر بگیریم که تقریباً دو سوم جستجوهای Google از دستگاه‌های تلفن همراه انجام می‌شود و بیشتر آن دستگاه‌ها برای جستجوی مکان انتخاب می‌شوند، به این معنی است که نتایج جستجوی شما دائماً در حال تغییر است.

 

یکی از گام‌های مهمی که کسب‌وکارها می‌توانند بردارند، اطمینان از اینکه محتوایشان مخاطبان محلی را هدف قرار می‌دهد، با فاصله گرفتن از Google Business و Google Maps و نگاهی به بهینه‌سازی محلی در سایت که مکان جستجوگر را هدف قرار می‌دهد، است.

 

برای کسب‌وکارهای حوزه خدمات (SAB) مانند لوله‌کش‌ها، سقف‌سازها، و همچنین ارائه‌دهندگان خدمات آنلاین که می‌توانند بین ایالت‌ها و حتی در سطح بین‌المللی خدمات ارائه دهند، مهم است که راه‌هایی برای دسترسی به کاربران بر اساس رفتار جستجوی آنها در نظر گرفته شود.

 

کسب‌وکارها می‌توانند ارتباط و دیده شدن محلی خود را از طریق بهینه‌سازی محتوا و ایجاد پیوند محلی افزایش دهند که به Google کمک می‌کند تا زمینه مکان آنها را درک کند و شانس آنها را برای نمایش نتایج جستجوی مرتبط افزایش دهد.

 

۷. سیگنال های رفتاری

چندین سیگنال رفتاری وجود دارد که الگوریتم گوگل از آن برای تعیین ترتیب رتبه بندی نتایج جستجوی محلی استفاده می کند. سیگنال های رفتاری اقداماتی هستند که کاربران مخاطب شما نحوه تعامل و تعامل با فهرست ها و وب سایت های کسب و کار محلی را نشان می دهند. رایج ترین سیگنال های کاربر که نظارت می شوند عبارتند از:

 

  • نرخ کلیک (CTR)

  • کلیک موبایل برای تماس

  • ورود به شبکه های اجتماعی

 

همه این عوامل توسط موتورهای جستجو مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند تا به آنها کمک کند تعیین کنند که کدام کسب و کار مرتبط ترین است و با ارزش ترین توجه جستجوگران را دریافت می کند. یک کمپین جامع سئوی محلی شامل ردیابی دقیق سیگنال های رفتاری برای انجام تنظیماتی است که با تجربه کاربر برای جستجوگران محلی سازگاری بیشتری دارد. با نظارت بر این سیگنال‌ها، می‌توانید به رتبه‌بندی فهرست محلی‌تان در نتایج جستجو کمک کنید و مشتریان بیشتری را به سمت کسب‌وکارتان جذب کنید.

 

۸. صفحات فرود محلی

صفحات فرود محلی صفحات وب هستند که به طور خاص برای هدف قرار دادن کاربرانی که در یک منطقه یا موقعیت جغرافیایی خاص قرار دارند طراحی شده اند. برای کسب و کارهایی که خدمات ارائه می دهند یا کالاها را در مناطق مختلف می فروشند، صفحات فرود محلی راه مهمی برای دستیابی به کاربران در مکان مورد نظرشان است.

به عنوان مثال، یک شرکت توسعه وب که خدماتی را در هر ایالت استرالیا ارائه می دهد، باید صفحات محلی ایجاد کند که هر یک از مناطق خدمات اصلی آنها را هدف قرار دهد. با انجام این کار، آنها در مقابل مشتریان احتمالی ظاهر می شوند که جستجوهای محلی “خدمات توسعه وب + مکان” را انجام می دهند. این یک اصل ساده است، با این حال، یک راه بسیار موثر برای اطمینان از اینکه کسب و کار شما به کاربرانی فراتر از منطقه خدمات فیزیکی شما دسترسی پیدا می کند.

 

۹. بازاریابی محتوای محلی

تولید و انتشار محتوای مرتبط با جامعه محلی شما می تواند به طور قابل توجهی رتبه بندی جستجوی محلی شما را بهبود بخشد. کاربران عاشق ارتباط با برندها در موضوعات مرتبط، مرتبط و مبتنی بر جامعه هستند. موتورهای جستجو برای ارائه وب سایت هایی با ارزش استثنایی به کاربران خدمت می کنند و بنابراین، محتوای محلی می تواند رتبه بندی جستجوی محلی را به شدت بهبود بخشد.

 

محتوای محلی شامل وبلاگ ها، اخبار، مقالات، فیلم ها، گرافیک ها و اطلاعیه های رویداد مربوط به یک منطقه محلی است. با استفاده از عبارات کلیدی و عبارات مبتنی بر مکان در کپی برای جذب کاربران و موتورهای جستجو، می توانید دید محلی کسب و کار خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.

 

نتیجه

شناسایی عوامل و عناصری که بر رتبه‌بندی سئوی محلی تأثیر می‌گذارند، تنها آغاز سفر بازاریابی جستجوی محلی شماست. هرچه زودتر کسب و کار شما به سمت سئوی محلی بپرد، بهتر است – رقابت سخت‌تر می‌شود و سئوی محلی برای کسب‌وکارهای آجری و ملات و سبک خدمات بسیار مهم می‌شود.

 

همانطور که از فاکتورهای رتبه بندی محلی لیست شده در بالا می بینید، سئوی محلی برای یک تجارت کوچک پیاده روی در پارک نیست. اگر می‌خواهید مزایای بلندمدت سئوی محلی را ببینید، باید رویکردی جامع و سیستماتیک داشته باشید که بسیاری از عوامل مرتبط با دیده شدن جستجو را یکپارچه کند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 9 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها