تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 خرداد 1404 - 19:57
18 بازدید
کد خبر : 208667

آلپین رقیب V6 Ferrari SF90 را برای سال ۲۰۲۸ تأیید می کند

آلپین رقیب V6 Ferrari SF90 را برای سال ۲۰۲۸ تأیید می کند

[ad_1] رئیس مارک حق بیمه گروه رنو گفت: Alpine در سال ۲۰۲۸ با یک پیشرانه هیبریدی توربوشارژ V6 که بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت را پمپاژ می کند ، یک سوپراسپرت را راه اندازی می کند. Supercar جدید توسط مفهوم Alpenglow این شرکت پیش نمایش داده شد ، که همچنین V6 را نشان می

[ad_1]

رئیس مارک حق بیمه گروه رنو گفت: Alpine در سال ۲۰۲۸ با یک پیشرانه هیبریدی توربوشارژ V6 که بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت را پمپاژ می کند ، یک سوپراسپرت را راه اندازی می کند.

Supercar جدید توسط مفهوم Alpenglow این شرکت پیش نمایش داده شد ، که همچنین V6 را نشان می داد. با این حال ، آلپین تصمیم گرفته است تا موتورهای دوقلو برقی را در محور جلو اضافه کند تا یک طرح تمام چرخ محرک ایجاد کند و خروجی را افزایش دهد.

آلپین در جهت یک خط تمام برقی حرکت کرده بود و تولید خودروی اسپرت با موتور احتراق A110 خود در اوایل سال آینده به پایان رسید. با این حال ، این برند تصمیم گرفته است که برای Supercar جدید خود به موتور احتراق احتیاج دارد و در آینده مدل های ترکیبی اضافی را رد نکرده است.

فیلیپ کریف ، مدیرعامل Alpine ، در هنگام راه اندازی کراس اوور A390 EV گفت: “ما ماشین های برقی را نمی فروشیم. ما در حال فروش اتومبیل های اسپرت ، اتومبیل های شور ، اتومبیل های اختصاصی هستیم.”

کریف گفت: Supercar ، از جمله موتور V6 و موتورهای برقی با قدرت بالا ، توسط بخش R&D R&D Hypertech Hypertech Group Renault Group ، واقع در تسهیلات موتور ۱ Viry-Châtillon در جنوب پاریس ، ساخته خواهد شد. وزن هدف خودرو زیر ۱۶۰۰ کیلوگرم است.

کریف هنگامی که این شرکت پلاگین Hybrid SF90 Stradale را توسعه داد ، در R&D در Ferrari کار کرد که احتمالاً یک معیار اصلی برای ماشین جدید است. با این حال ، چیدمان سوپراسپرت جدید Alpine به پلاگین پلاگین Lamborghini Revuelto V12 نزدیکتر است ، که از موتورهای دوقلو برقی نیز در محور جلو استفاده می کند ، که از Yasa مستقر در انگلستان تهیه شده است.

Supercar Alpine از موتورهای ترکیبی باریک و محوری Flux Yasa استفاده نمی کند – همچنین در SF90 یافت می شود – اما در عوض موتورهای شعاعی معمولی تر از طراحی خود Hypertech.

کریف گفت: “شار محوری بین موتور و گیربکس کامل است. اما در محور جلو ، اگر قطر بزرگی داشته باشید ، مهم نیست.”

آلپین چگالی قدرت فوق العاده بالایی را از موتورهای الکتریکی جدید خود هدف قرار می دهد – برای دستیابی به ۱۰۰۰ اسب بخار در کل با V6. موتورهای دوقلوی متناسب با محور جلو نیز به آلپین اجازه می دهد تا قدرت هر چرخ را به طور جداگانه کنترل کند ، به نفع رسیدگی کلی.

مفهوم Alpenglow V6 از نظر تئوری بر روی هیدروژن اجرا شد ، که به آلپین روش بالقوه ای برای تمدید عمر سوپراسپرت می دهد وقتی که سرانجام مقررات مربوط به انتشار گازهای گلخانه ای ۲۰۳۵ را که خواستار پایان انتشار Tailpipe CO2 است ، می شود.

این سوپراسپرت بیش از ۲۰۰،۰۰۰ یورو (۱۶۸،۰۰۰ پوند) هزینه خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که پروژه محدود سودآور است. “اگر ما بتوانیم ۱۵۵،۰۰۰ یورو رونو ۵ توربو بفروشیم ، فکر می کنید می تواند جایی برای آلپ وجود داشته باشد.”

[ad_2]

منبع:autocar

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها