تغییر برای WURST: VW پرفروش ترین سوسیس را در سوپر مارکت ها قرار می دهد

[ad_1] فولکس واگن نسخه جدیدی از پرفروش ترین محصول خود را راه اندازی کرده است و این پتانسیل را دارد که به طور چشمگیری درآمد و سودآوری را افزایش دهد-اما این هیچ ارتباطی با اتومبیل ندارد. در پیچ و تاب که ممکن است حتی بیشترین تحلیلگر خودرو را نیز انجام دهد ، دو برابر می
[ad_1]
فولکس واگن نسخه جدیدی از پرفروش ترین محصول خود را راه اندازی کرده است و این پتانسیل را دارد که به طور چشمگیری درآمد و سودآوری را افزایش دهد-اما این هیچ ارتباطی با اتومبیل ندارد.
در پیچ و تاب که ممکن است حتی بیشترین تحلیلگر خودرو را نیز انجام دهد ، دو برابر می کند ، یکی از مهمترین خطوط تولید شرکت یک وسیله نقلیه یا حتی یک جزء وسیله نقلیه نیست ، اما یک نوع سنتی سوسیس آلمانی است.
دومین ماشین ساز بزرگ جهان نیز در تجارت گوشت فرآوری شده سنگین وزن دارد و مشهور فولکس واگن Currywurst اکنون در حال رفتن به راهرو وعده غذایی آماده در سوپر مارکت ها است.
اولین بار در سال ۱۹۷۳ در قصابی خود این شرکت در ولفسبورگ وجود داشت ، سوسیس در ابتدا فقط برای استفاده داخلی در نظر گرفته شده بود ، و به کارکنان کانتینرهای فولکس واگن دامن زد ، اما خیلی زود از دروازه های کارخانه فرار کرد و به سرعت در بین مردم آلمان به وضعیت فرقه رسید.
تنها در سال ۲۰۲۴ ، فولکس واگن نزدیک به ۸.۶ میلیون Currywursts فروخته شد ، و به راحتی با اتومبیل های ۵.۲ متری فولکس واگن و وسایل نقلیه تجاری که در سطح جهان تحویل داده بود ، گرفت. حتی شمارش تمام مارک های گروه فولکس واگن با ترکیب (۹.۰۳ متر) ، Currywurst یک ثانیه نزدیک را اجرا می کند.
از ژوئن سال ۲۰۲۵ ، این روش درمانی کامل سوپر مارکت را با استفاده از نسخه مایکروویو آماده در خرده فروشان مانند Edeka و Netto در شمال و شرق آلمان دریافت می کند. بنا بر گزارش ها ، یک برنامه ملی در آثار است.
در حالی که سینی های کوریورست مایکروویو از اوایل دهه ۲۰۰۰ در دسترس بوده است ، نسخه فولکس واگن دارای پیچ و تاب کارخانه ای است: بدون ساکت پودر کاری برای سس گوجه فرنگی ، که Dietmar Schulz ، رئیس بخش گوشت داخلی Volkswagen است ، می گوید: “قبلاً در آنجا کاری به اندازه کافی وجود دارد-در سوسیس و در منسه”.
[ad_2]
منبع:autocar
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰