تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 اردیبهشت 1404 - 19:27
16 بازدید
کد خبر : 208630

Audi A3 Sportback Review 2025 ، قیمت و مشخصات

Audi A3 Sportback Review 2025 ، قیمت و مشخصات

[ad_1] هرکسی که از کابین نسبتاً مینیمالیستی A3 قبلی خارج شود و به این مورد جدید بپردازد ، هرچند که عمدتاً دلپذیر است. انواع وسیع تری از مواد و داشبورد وجود دارد که تا حدی در دو مورد تقسیم شده است ، با طراحی بیشتر با محوریت راننده. آئودی اذعان می کند که این نسل

[ad_1]

هرکسی که از کابین نسبتاً مینیمالیستی A3 قبلی خارج شود و به این مورد جدید بپردازد ، هرچند که عمدتاً دلپذیر است. انواع وسیع تری از مواد و داشبورد وجود دارد که تا حدی در دو مورد تقسیم شده است ، با طراحی بیشتر با محوریت راننده.

آئودی اذعان می کند که این نسل از A3 از زمان راه اندازی سال ۲۰۲۰ برای تناسب و پایان طراحی کابین خود مورد انتقاد قرار گرفته است و اولویت به روزرسانی میان زندگی آن ، افزایش کیفیت و کاریزما بود. بنابراین اکنون پانل های درب روشن (۳۰ رنگ در دسترس) وجود دارد ، دریچه های هوای طراحی شده با محاصره کروم اختیاری ، انتخاب دنده کوچکتر و یک تخته از مواد جدید و طرح های رنگی.

بعلاوه ، این infotainment آخرین نسل نرم افزار آئودی را اجرا می کند-دسترسی به برنامه های داخلی ، Apple CarPlay و Android Auto ، اتصال داده 5G و عملکردهای مختلف پرداخت شده در صورت تقاضا-و لیست تجهیزات استاندارد گسترش یافته است که شامل یک شارژر تلفن بی سیم ، نوارهای روشنایی محیط و Comfort Air-Con است.

صفحه لمسی – به زیبایی یکپارچه و بدون محاصره – دارای گرافیک های واضح و سرعت پردازش سریع است که منوهای آن به طور معقول مشخص شده است و دسترسی آسان به توابع مورد نظر شما می خواهید در حرکت باشد.

اما دور از همه چیز نیست ، با A3 که یک پراکندگی سالم از ضامن های فیزیکی ، سوئیچ ها و دکمه ها را در داشبورد ، کنسول و فرمان صاف و صاف حفظ می کند – هر یک قرار داده شده و با یک تاکتیک رضایت بخش در مورد آن.

امتیازات برتر برای ادغام ADAS: شما فقط باید یک دکمه فیزیکی را فشار دهید تا وسایل الکترونیکی درایور را مطرح کنید ، بنابراین خاموش کردن محدودیت سرعت و نگه داشتن خط ، کار پنج ثانیه است و بیش از آنچه که کاملاً لازم است ، شما را منحرف نمی کند.

مانند سایر مدلهای کوچکتر در محدوده آئودی ، یک صفحه لمسی ثانویه برای تنظیمات کنترل آب و هوا وجود ندارد. در عوض ، یک خوشه کوچک در قسمت پایین داشبورد با دکمه های فیزیکی با دسترسی آسان وجود دارد که باعث می شود تنظیمات مکرر بدون نگاه کردن به جاده امکان پذیر باشد. این به نظر ما تنظیم ارجح است.

گذشته از آن ، و همانطور که قبل از این چهره وجود داشت ، به لطف افزایش عرض خودرو ، اتاق آرنج ۶ میلی متر بیشتر در جلو نسبت به ماشین قبل از ۲۰۲۰ و ۳ میلی متر بیشتر در عقب وجود دارد. افزایش ۷ میلی متر در اتاق جلوی سر و اتاق شانه ۲ میلی متر نیز در صورت کوچک بودن ، از پیشرفت ها استقبال می شود. موقعیت رانندگی نیز با سطح خوبی از فرمان و تنظیم صندلی وجود دارد.

اندازه چکمه مانند نسل قبلی ، در ۳۸۰ لیتر باقی مانده است و در صورت تاشو صندلی های عقب به ۱۲۰۰ لیتر افزایش می یابد. مدل های PHEV بدون کف بوت قابل تنظیم انجام می شوند و بدون ذخیره زیر کف کار می کنند.

[ad_2]

منبع:autocar

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها