تاریخ انتشار : سه شنبه 30 اردیبهشت 1404 - 19:42
12 بازدید
کد خبر : 208654

BYD می گوید PHEV های جدید با دامنه EV 124 مایل قیام رکس را شکست می دهند

BYD می گوید PHEV های جدید با دامنه EV 124 مایل قیام رکس را شکست می دهند

[ad_1] BYD طیف وسیعی از هیبریدهای پلاگین جدید را با حدود ۲۰۰ کیلومتری (۱۲۴ مایل) از محدوده الکتریکی و امکان شارژ سریع با سرعت بیش از ۱۵۰ کیلو وات قرار می دهد. در طی “یک تا دو سال آینده” ، این نسل جدید PHEV از غول چینی (DM-I-I) ظرفیت قابل ملاحظه ای برای فعالیت به

[ad_1]

BYD طیف وسیعی از هیبریدهای پلاگین جدید را با حدود ۲۰۰ کیلومتری (۱۲۴ مایل) از محدوده الکتریکی و امکان شارژ سریع با سرعت بیش از ۱۵۰ کیلو وات قرار می دهد.

در طی “یک تا دو سال آینده” ، این نسل جدید PHEV از غول چینی (DM-I-I) ظرفیت قابل ملاحظه ای برای فعالیت به عنوان EV نسبت به رقبای خود دارند.

در حال حاضر ، طولانی ترین محدوده الکتریکی هر PHEV در بازار انگلستان ۸۸ مایل است که توسط گلف فولکس واگن Ehybrid ارائه می شود ، در حالی که بهترین ها از BYD 77 مایل است که توسط Seal U ارائه می شود – که فقط در ۱۸ کیلو وات شارژ می شود.

“هدف ما واقعاً این است که افراد روزانه با استفاده از EV استفاده کنیم [mode]، اما اگر آنها مسافت طولانی را می خواهند ، با توجه به فرصتی برای شارژ ، آنها این آزادی را دارند که به هر چیزی بروند. “

سیستم فعلی DM-I با استفاده از فناوری باتری تیغه BYD با آن ترکیب شده است شیاطون موتور بنزینی که به طور خاص برای استفاده از PHEV طراحی شده است و ادعا می شود دارای راندمان حرارتی پیشرو در جهان است.

مشاور ویژه BYD برای اروپا ، آلفردو آلتویلا ، توضیح داد که این توسعه به عنوان “PHEV به میدان نبرد جدید تبدیل شده است” برای تولید کنندگان ، “زیرا همه در حال تجدید نظر در مورد تجدید نظر به اصطلاح سبز هستند که بازارها را نیز فراتر از سال ۲۰۳۵ باز می کنند”.

آلتویلا معتقد است که این شرکت بهترین موقعیت را برای سرمایه گذاری در آرامش گسترده قانون EV دارد زیرا “ما واقعاً کسی را نمی بینیم که دارای فناوری نزدیک به DM-I باشد”.

“اگر فقط ۳۵-۴۵ کیلومتر دارید [۲۲-۲۸ miles] از محدوده EV ، شما اساساً یک موتور احتراق داخلی با یک پلاگین هستید ، “وی گفت:” به همین دلیل است که بسیاری از تولید کنندگان اکنون در تلاشند تا با محدوده محدوده به فناوری ترکیبی پلاگین ما نزدیک شوند. “

این تولید کنندگان شامل فورد ، Leapmotor ، Lotus و Volkswagen هستند. به طور فزاینده ای در چین ، اتومبیل های محدوده (REX) در اصل EV با یک ژنراتور انرژی روی هواپیما به شکل یک موتور احتراق بنزینی کوچک هستند.

رئیس Leapmotor در خارج از کشور اخیراً به AutoCar گفت که اتومبیل های رکس “راه حل موقت خوب” برای اروپا و بهتر از PHEV هستند زیرا ، همانطور که پیشرانه همیشه توسط یک موتور الکتریکی اداره می شود ، “موتور همیشه با کارآمدترین راه کار می کندبشر

سکه مخالف این که PHEV ها “قطعاً برتر” از اتومبیل های رکس هستند زیرا “شما می توانید سه روش مختلف برای استفاده از ماشین داشته باشید ؛ این تصمیم شماست ، بسته به میزان قدرت شما از موتور ، [whereas] رکس همیشه به یک روش رفتار می کند. “

[ad_2]

منبع:autocar

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها