Volkswagen ID 7 GTX Review 2025 ، قیمت و مشخصات

[ad_1] ID 7 GTX دارای یک پیشرانه چهار چرخ محرک است. در قسمت عقب همان گروه فولکس واگن ۲۸۲ اسب بخار APP550 موتور الکتریکی همزمان مگنت دائمی مانند نسخه های استاندارد Pro و Pro S قرار دارد. این دوتایی با یک موتور ناهمزمان ۱۰۷ اسب بخار قدرت (تعیین شده با نام مستعار) دوقلو است که
[ad_1]
ID 7 GTX دارای یک پیشرانه چهار چرخ محرک است. در قسمت عقب همان گروه فولکس واگن ۲۸۲ اسب بخار APP550 موتور الکتریکی همزمان مگنت دائمی مانند نسخه های استاندارد Pro و Pro S قرار دارد. این دوتایی با یک موتور ناهمزمان ۱۰۷ اسب بخار قدرت (تعیین شده با نام مستعار) دوقلو است که روی محور جلو نصب شده است.
موتور عقب واحد اصلی درایو است که قسمت جلوی آن در صورت لزوم فراخوانده می شود. اگر تعجب می کردید ، فولکس واگن تصمیم به استفاده از یک واحد ناهمزمان در محور جلو گرفت زیرا ادعا می کند در صورت عدم درخواست نیرو از این امر کارآمدتر است.
با وجود دو موتور که به ترتیب ۲۸۲ اسب بخار قدرت و ۱۰۷ اسب بخار قدرت دارند ، کل خروجی سیستم با سرعت ۳۳۵ اسب بخار قدرت دارد. این ۵۳ اسب بخار بیشتر از نسخه استاندارد ID 7 است اما به طور قابل توجهی در عملکرد ۴۶۰ اسب بخار TESLA Model 3 کاهش می یابد.
از نظر مهم ، اصلاحات انجام شده برای این مدل GTX فراتر از اضافه کردن قدرت بیشتر از آنچه شما می توانید از آن لذت ببرید ، گسترش می یابد. فرمان مترقی برای ارائه احساس بیشتری تنظیم شده است ، با این که سیستم قفل دیفرانسیل الکترونیکی نیز دوباره کار می کند. همچنین کار گسترده ای برای گسترش واریانس دینامیک فعال شده توسط کنترل شاسی پویا (به عنوان استاندارد در انگلستان) انجام شده است. به ویژه ، فولکس واگن مهندسان می گویند پیشرفت های بزرگ از پیشرفت نرم افزار سیستم حاصل شده است.
تغییر فنی بزرگ دیگر در باتری است: بسته 77KWH که در مدل Pro استفاده می شود برای یک 86KWH (که در برنامه های طولانی مدت نیز یافت می شود) تغییر یافته است. این یک طراحی متفاوت است ، با این بسته حاوی ۱۳ ماژول سلولی به جای ۱۲ است. این بدان معنی است که به شکل سالن ، GTX دامنه ۳۷۰ مایل را ارائه می دهد.
تغییرات یک ظاهر طراحی بیرونی که GTX را از نسخه های استاندارد ID 7 نشان می دهد ظریف اما قابل توجه است.
یک طراحی سپر جلوی جدید منحصر به فرد در خط عملکرد وجود دارد ، به همراه چراغ های در حال اجرا در روز و یک ورودی هوای جلو براق سیاه. این سپر برای کمک به راندمان آیرودینامیکی است که از نظر بازده کمک می کند ، در حالی که طراحی جلوی آن اکنون دارای یک آرم VW Light-Up به عنوان استاندارد است.
در قسمت عقب ، یک نوار نور افقی موزون (نشان عقب VW نیز روشن می شود) و خوشه های LED با اثر سه بعدی قابل تنظیم است.
در سالن ، قسمت پایین سپر عقب دارای یک الگوی مشبک لانه زنبوری است و یک دیفیوزر قابل توجه وجود دارد.
GTX روی چرخ های 20in به صورت استاندارد قرار دارد و نسخه های ۲۱ اینچی به عنوان گزینه (و متناسب با ماشین تست ما) در دسترس است. همچنین طرح های رییم چرخ GTX سفارشی وجود دارد.
GTX همچنین در فرم Tourer Estate ارائه شده است ، که دارای یک ردپای یکسان و چرخ دستی به نسخه سالن است اما یک انتهای عقب فله برای قرار دادن یک چکمه مفید بزرگتر است.
این دو دستگاه از نظر بصری در جلو یکسان هستند و مکانیک های یکسان را به اشتراک می گذارند ، اما به دلیل مساحت بیشتر ، Tourer دارای دامنه ۳۶۳ مایل کاهش یافته – اما هنوز هم قابل توجه – است.
[ad_2]
منبع:autocar
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰